Heippa! Olen aivan uusi porukassanne ja vasta tänään tutustunut näille sivuille, ja lukenut viestejänne jo ups... parisen tuntia. Ajattelinkin heti käydä tuumasta toimeen, sillä olen käynyt tähän asti ostamassa Puutorin akvaariosta niitä järisyttävän kallita mato- ja sirkkapurkkeja, ja nyt se (kiitos teidän) loppui! Ajattelin tilata tuolta reptilicasta nyt tuotteita, ja kyselisin, olisiko joku tulossa kimppaan mukaan. Tuleehan se silti halvemmaksi, vaikka tilaisinkin yksin, mutta onko muita tulossa mukaan? Huomasin, että pääkaupunkiseudulle lähti myös just tilaus, mutta jos joku jäi siitä porukasta pois, voisin kyllä kuljettaa ne Hesaan, sillä käyn siellä usein. Toisaalta tuli kyllä mieleeni, että olen joulun tienoilla menossa myös Kuopiossa käymään kummilapsia moikkaamassa, eli reitti menee Tampere-Jyväskylä -linjaa pitkin, joten jos sieltä tulisi mukaan myös ostajia, niin rahtihintaa saataisiin vieläkin alemmas. Miltäs kuullostaisi, ilmoituksia pikaiseen joko mun sähköpostiin
pmpmet@utu.fi tahi näille sivuille. Sanotaanko et viimestään 2 vk:n päästä laittaisin tilauksen tulemaan.