Madonsyönnin sm kisat (siiliyhdistyksen mestaruus)

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

Madonsyönnin sm kisat (siiliyhdistyksen mestaruus)

ViestiKirjoittaja Amanda » 15 Marras 2004, 23:45

Elikkäs nyt ollaan päätetty (Artturi (Sisu) RitaT ja Minä) tehdö seuraaviin Tuffareihin/isoon tapaamiseen madon, sirkan, jättiksen ja vahakoisan syönti kisan. Ja nyt osallistumisia (ehkä pari viellä) otetaan: amanda.jaaskelainen@netti.fi <br>Ja Sponsoreita tälle jutulle. Eli lahjoitus mahdollisuuksia: <br>20 kpl. Torakoita <br>20 kpl. Mini matoja <br>20 kpl. jättiksiä <br>20 kpl. Vahakoisia <br>20. kpl Alieneita <br>Ja siis yhdeltä ihmiseltä ei tarvitse tulla esim 20 matoa, vaan tätä voidaan jakaa.. Eli vaikka 5 madon lahjotus olisi kivaa. LAhjoituksista voi lähettää kanssa: amanda.jaaskelainen@netti.fi <br>By: RitaT, Sisu ja Amanda
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja RitaT » 15 Marras 2004, 23:55

Muokkaus: Sovimme, ettei osallistujia oteta, vaan me kolme. Tämä on siis homman nimi: <br>Tarttettas mahd. paljon pikkumatoja Sisulle ja Amalle (minä hommaan omani). <br>Hommaan myös kaikille 2 alienia ja 2 koppista. <br>Sisu tuo 6 jättistä (jokaiselle 2). <br>Vielä tarttettas jokaiselle 2 vahakoisan toukkaa. <br>Muut pystytään itse hommaamaan ^. Ilmoittakaa Amandan mailiin, jos tahdotte lahjoittaa kisaan ne vahakoisan toukat ja minimadot. <br> <br>Tapaus ei ole siis mitenkään "virallinen", kunhan 'leikitään' hulluja. Eniten syönyt voittaa. Ja järjestys on seuraava: <br>1. minimadot (jokainen syö 10) <br>2. alienit (jokainen syö 2) <br>3. jättikset (jokainen syö 2) <br>4. vahakoisan toukat (jokainen syö 2) <br>5. koppikset <br>Ja kaikki nämä oksentamatta ;] <br>Edit: Koppikset tosiaan unohtui :)
RitaT
Member

ViestiKirjoittaja Tiia » 16 Marras 2004, 00:03

Minnes ne koppikset jäi listalta?
Tiia
Member

ViestiKirjoittaja Kirsi T » 16 Marras 2004, 00:16

No huh huh. Yäk.
Kirsi T
Member

ViestiKirjoittaja sisu » 16 Marras 2004, 10:13

Eipä tiedä. Ei kai tästä mitään virallista pitänyt tulla mutta jos huvittaa niin voitte sponsoroida. Rita muuten, ei kai me mitään oksentamisesta puhuttu=D?
sisu
Member

ViestiKirjoittaja Pirjo Y » 16 Marras 2004, 13:00

Arvoisa nuoriso-osasto, parahin vävykki. Täten minä, Pirjo Anneli Yökangas, ilmoitan, että nämä kisat pidetään vain minun matsissa hävinneen ruumiini yli. Ja pyydän saada huomauttaa, että vastaan on tultu jopa konepistoolilla tulittaen ja silti häviten. Ja tämä, kautta sen, että olen soittanut Paaville haitaria ja kätellyt häntä, on TOSI. <br>Ötököiden syönnin jätämme siileille ja keksimme ihmispennuille kehittävämpää toimintaa. <br>Ehdotan siiliaiheisen somistuksen järjestämistä.
Pirjo Y
Member

ViestiKirjoittaja Tarja T ja Siiri » 16 Marras 2004, 13:08

Täh, ihmisetkö näitä ötököitä aikoivat syödä! <br>Pikkasen sitä heti alkuunsa kyllä epäilin, mutta päättelin sitten, että kyllä kai kyse on kuitenkin siileistä. <br>Nyt voisi ehkä jo siteerata mummoa, jotta "on taas hulluus huipussaan"...hih.
Tarja T ja Siiri
Member

ViestiKirjoittaja RitaT » 16 Marras 2004, 13:49

Itsekin vasta harkitsen tätä, pitää vaan keksiä se palkinto, koska jos ei ei ole kylliksi hyvä, niin jääköön koko juttu minun osaltani. ;] Pirjo, tuo kuulostaa jo pelottavalta O_o No ehkä me lukittaudutaan sitten vessaan syömään matoja ja koppiksia :DD. Mitä luulette, onko noissa öteissä jotain "vaarallisia"/epäterveellisiä osia ihmisille? Kunhan kysyin, alkoi tänäänkin yököttää, siirtelin taas alieneita matolaatikosta. Aluksihan Amanda ja sisu ajatteli pitää kisan, ja minä ajattelin toimittaa koppikset ja alienit, mutta tulinpas sitten mukaan. Saas vaan nyt nährä, kestääkö kantti ja olenko tarpeeksi hullu. <br> <br>sisu: xD Tottakai sitten saa oksentaa, kun lopettaa kisan, mutta kun on syönyt esim. madot, niin ei saa työntää sormea kurkkuu, understand? ;D
RitaT
Member

ViestiKirjoittaja Pinni » 16 Marras 2004, 15:00

Hah, hah vai ötököitä, no syöväthän austraalian alkuperäiskansan ihmisetkin ötököitä, mutta varmasti harkiten ja valikoiden. Voisi Tuffaribileille tulla aikamoinen maine: "siileihin hurahtaneet syövät myös itse matoja tms. : )" Näen jo Iltasanomien otsikot mielessäni!
Pinni
Member

ViestiKirjoittaja RitaT » 16 Marras 2004, 15:16

No, mutta kysyihän se haastattelijakin Tuffareilla, että "oletko itse maistanut matoja?" :D Ainakaan hän ei pitänyt sitä niin mahdottomana, vaikka sisu vastasikin kieltävästi. xD (Niin, ja syöhän Karen isäkin ihan hyvin matoja! xDD)
RitaT
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 16 Marras 2004, 21:34

Ääh, tää siiliyhdistysen sivut sekoilee... Elikkäs, siis Pirre olla hilijaa.. Me sovittiin jo, että sinä MJnä juonnat tämän ohjelman.. Kiitooos! Muakin ällöttää vähän nää matoset, mutta hällös väjlää! Voiko niistä saada jotain??
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Jutta » 16 Marras 2004, 22:05

HYI! Hei teiän pitää mennä jonnekki selviytyjii tai jonnekki.. Yhden tai pari matoa, mutta sirkat ja ym. alkaa kyllä jo allöttämään..
Jutta
Member

ViestiKirjoittaja Kaisa » 16 Marras 2004, 22:33

Mikäli tuo kisa tosiaan järjestetään niin minä voin nuo koisat tuoda tullessani, etsin ne isoimmat ja löllöimmät mitä löydän :D <br> <br>Itse olen muksuna syönyt <br>- muurahaisia <br>- sammakon kutua <br>- räkättirastaan munia raakana ja paistettuna <br>... <br>varmaan jotain muutakin äklöä isosiskon ja serkkujen painostuksesta. Eikä minusta tämän "hullumpi" ole tullut.
Kaisa
Member

ViestiKirjoittaja sisu » 16 Marras 2004, 22:51

Heko heko... Aika hyvin. Enpä tiedä onko näissä madoissa mitään vaarallista. Kotikasvatus sirkoissa nyt ei ainakaan pitäisi olla=) No, samapa tuo, kuten siinä ohjelmassa sanoin, vois joskus koittaa. Niin kai se pitää. Jos muut eivät halua, maistan itse.
sisu
Member

ViestiKirjoittaja RitaT » 16 Marras 2004, 22:55

kaisaa.. tuo niitä kaikkein pienimpiä ja rapeimpia :X Ja mahdollisimman vähän liikkuvaisia yksilöitä. Voi tosin olla, ettei kukaan meistä etene vahakoisiin saakka ;)
RitaT
Member

Seuraava

Paluu Ravinto & ruokinta