Kirjoittaja Tuulia » 18 Marras 2004, 14:36
Niinhän sitä sanotaan, että kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon p*****ssä, se kun ehtii sulaa ensin...mulla ei tavallisten pikku jauhiksien kanssa ollut oikein mitään ongelmaa alunperinkään. Vähän ikävältä tuntui pitää niitä jääkaapissa, mutta ei siitä yöunet menneet...viikossa totuin jopa niin, että nyt matosilla on oma koti, ei sitä nyt ihan matofarmiksi voi sanoa mutta sinne päin.
<br>
<br>Jättiksien kanssa on vähän ikävämpää, niitä ei tee mieli ottaa käsineen purkista, kun ne ovat niin isoja ja sähäköitä. Mutta en mä niistäkään kovasti ahdistu.
<br>
<br>Sensijaan viikonloppuna tuli ostettua kaksi (två) kenttäsirkkaa, ja ne olivat niin inhottavia, että hyh hyh! Ei ihan niin hirveitä kun torakat, mutta hyi miten nopeita ja rumia! Mä aion odotella jonkun aikaa, ennenkuin uudestaan yritän...elävien kanssa siis...ainakin pakastan heti ostettuani sirkat, tai jotain. Albert kyllä söi ne sirkat, kuolleina, elävinä olivat liika vikkeliä ja isoja ainakin ensinäkemältä.
<br>
<br>Eli tawnia jos sulla menee yhtään niinkuin mulla, niin suosittelen eka pikkumatoihin totuttelemista, sitten ehkä isoihin, ja joskus paljon myöhemmin sirkkoihin yms...siis elävinä! Säilöttyjä/pakastettuja ötököitä "pitää" pystyä käsittelemään, jos siilin aikoo omistaa.