Kirjoittaja Miumau » 10 Helmi 2005, 20:30
Taas iski hätä ja piti tänne tulla kysymään...
<br>
<br>Justus oli tossa aijemmin mulla sylissä ja sitten tietenkin pojalla iski hätä ja kakat tuli fleecelle. Kakka oli aika löysää ja sit siinä päästin Justuksen jalotteleen lattialle ja vielä tuli pieni "papana". Nostin sen paperiin ja tutkiskelun jälkeen huomasin et kakanpalan ympärillä oli limaa ja todella aavistuksen verran punasta eli viittais vereen. Sitä verta siis pienempi määrä kun nuppineulan pää mut sen verran et väri erottu. Mihinkä tämä viittaa? Onko Justuksella nyt jotain vikana? Se oli ihan normaali iloinen itsensä koko ajan. Seuraan vielä tilannetta...
<br>
<br>Olen nyt irrottanu Justuksen babycateista joten se ei ole kovasti raksuja saanut kun uudet eivät vielä maistu. Joten Justus on nyt saanut sirkkoja, jauhomatoja, pillarsseja ja kananjauhelihaa. Kakka on ollut ihan normaalia. Eilen kyllä taisin laittaa joukkoon hieman sitä seran raffy-ötökkäsekotusta ja kaikki oli kyllä syöty. Tosta ruuasta ei ole aijemmin tullut mitään vatsavaivoja mut olisko toi voinu olla syynä löysään kakkaan?
<br>
<br>Sit semmonen vielä et miten teillä on alkanu siilien 6 kuukautis piikinvaihto? Alkaako se heti kun on tullu 6 kk täyteen vai voiko "myöhästyä" paljonki?
<br>ja kantsiiko mun antaa citro-oskaa ton piikinvaihdon ajan? Justus on saanu citro-oskaa parin viikon kuurina tos pari kuukautta sitte.