Yökankaan Iso Mato

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Santsu » 25 Marras 2004, 16:41

3 Metrinen huh ja 35 kiloinen :D <br>Kuvia ehdottomasti galleriaan, haluan nähdä tämän luikertelevan. <br>Onnea uuden perheen jäsenen johdosta vaikka itse tyydynkin jauhiksiin.Niinhän se tietenkin on: ei voi tuomita ennen kuin tietää.
Santsu
Member

ViestiKirjoittaja Riikka » 28 Marras 2004, 16:59

Minäkin olen käärmeihmisiä, mutta tyydyn toistaiseksi vain pikkukäärmeisiin. 3 metriä on sentään aika pitkä. Ja minä pidin 138 cm viljakäärmettäni pitkänä! (:
Riikka
New member

ViestiKirjoittaja Stingu » 30 Marras 2004, 14:20

Kuvia ei valitettavasti ole tulossa sillä emme omista digikameraa ja niitä tavallisia paperi kuvia on vaikea tunkea nettiin ilman skanneria:) <br>Tikru alkaa kotiutua terraansa pikkuhiljaa. enää ei kuulu suhinaa joka kerta kun joku kulkee ohi, mutta selvästi on enemmän varuillaan jos on vieraita ihmisiä lähettyvillä. eli kai se alkaa jo tuntea meidän "ominaishajumme" =D on ollu mielenkiintosta seurailla se "puuhia"(jos käärmeen yt voi sanoa puuhastelevan jotain" ja miten se sopeutuu uuteen kotiin, varsinki ku mulla ei ole mitään matelijaa ennen ollut. <br>Kaikesta huolimatta kyllä meillä Tuutikki ja Stingu saa multa huomattavasti enemmän huomiota....
Stingu
Member

ViestiKirjoittaja zoozoo » 30 Marras 2004, 14:44

Toivottavasti se ei herkeä halaileen teitä "hellästi". Olette te vaan pelimannihenkisiä kun moista jättiä uskallatte pidellä.
zoozoo
Member

ViestiKirjoittaja Pirjo Y » 30 Marras 2004, 14:57

Voi, Tikru on varmasti hellyttävä! Näkisin sen mielelläni, hommatkaapas nyt se digikamera. Jos vaikka kirjoittaisitte Joulupukille. <br>Jake The Snake on säälittävässä vaiheessa, voi ressukkaa. Nahanluonti (tosin selitin Ritalle ja Amalle tohkeissani, että Jakelle tulee piikinvaihto) on käynnissä ja raukka on melkein sokea. Ihan surkean haalea koko otus eikä hiiri maita eikä mikään muukaan. Toivottavasti nahka lähtee ihan mahdollisimman pian, että komea luiromme saa taas loistaa upeissa väreissään ja nähdäkin jotain.
Pirjo Y
Member

ViestiKirjoittaja zoozoo » 30 Marras 2004, 17:25

varmaan sika söpöä, voi lutuista....
zoozoo
Member

ViestiKirjoittaja Stingu » 01 Joulu 2004, 13:45

mutku joulupukki lupas jo uuden puhelimen mulle kun entinen ei pysy päällä.... <br>eikä meidän pikkuinen ole ainakaan vielä osoittanut mitään kiinnostusta meidän halimiseen. puremia pelkään enemmän, se kun ei mikään älyttömän kesy ole, niin peloissaan se voi purra ja noilla on ihan kiitettävä purukalusto! mutta eipä sitä nyt sylissä pidelläkään...kiinni otetaan vain kun se pitää siirtää johonkin. <br>Tikrullakin alkaa vissiin nahanluonti lähestyä. vähän silmät harmahtaa siihen malliin... niin ja Tuutikki meillä vaihtaa niitä piikkejä ja on sen kunniaksi ruvennut pureskelemaan ihmisiä=) <br>mutta voi teidän kärmyliä :( toivottavasti pääsee pian vanhasta nahkastaan eroon ja ruoka rupeaa taas maittamaan! <br>Tikru lähettää Jake The Snakelle haleja ja toivottaa hyvää ruokahalua! meillä muuten syödään sit vähän hiirtä isompia otuksia ja mies saa mun puolesta hoitaa sen Tikrun ruokinta puolen.
Stingu
Member

ViestiKirjoittaja Pirjo Y » 01 Joulu 2004, 14:43

Tämä on ansiokas viestiketju ja puolustaa täysin paikkaansa. Onhan nimittäin paljon parempi, että siilisti-käärmeistit voivat täällä kommunikoida kuin että hairahduttais vaan herppinettiin ;D <br>Modet voisivatkin vaihtaa topicin vaikka nimelle Käärmeet siilistien perheissä. <br>Zoozoo, oli todella liikuttavan hyvä yritys ;)
Pirjo Y
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 01 Joulu 2004, 14:50

Oih... Viljis ois nii ihuna.. Ja mulla ois jo terra, mut emmä sit tiiä niiden pinkkejen sun muuta kanssa *katsoo kammoksuen* <br>*Pyytää Pirreä jutustelemaan siirín chattiin*
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja zoozoo » 03 Joulu 2004, 14:11

Mihin on häipyneet hellät terveiseni värikkäälle kengännauhalle?
zoozoo
Member

ViestiKirjoittaja RitaT » 03 Joulu 2004, 17:09

Mitä Tikru syö??
RitaT
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 03 Joulu 2004, 19:44

Eiks ne oo jotain sellasia linnunpoikasia? Tms?
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Sirpa » 03 Joulu 2004, 21:06

Tikrun kokoiset kärmylit popsivat sellaista kanin kokoista ruokaeläintä. Niin ja suurempiakin varmasti. Meillä viljakäärmeille maittavat ihan normaalit suuret hiiret tai rotannuorikot. Niitä onkin sitten pakastin puolillaan. Se toinen puoli on heinäsirkkoja ja etanoita... Tervetuloa vaan meille sukulaiset joulupäivälliselle! <br> <br>Olen Pirjo Y:n kanssa samaa mieltä, että meitä siili/käärmeihmisiä varten on hyvä, kun on tällainen viestiketju!
Sirpa
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 03 Joulu 2004, 21:08

:O *Shok* Rottia?! :x
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Kaisa » 04 Joulu 2004, 00:05

Minä en ainakaan itse henkilökohtaisesti koe mitenkään epäkorrektina, että täällä monien siiliaiheiden joukossa on tämä yksi siilistien kärmes topikki. Mutta mikäli joku joskus sanoo, ettei passaa, niin silloin on käytettävissä se aiheen vierestä topikki. <br> <br>Nimimerkillä "itsekin käärmeestä haaveillut"
Kaisa
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu