Kirjoittaja Anna S » 04 Huhti 2005, 17:39
Pirjo Y, et ole ymmärtänyt väärin. En saanut mitään papereita mukaan. Yritin kysellä siilistä etukäteen ja myös paikan päällä, mutta en tietenkään muistanut innostukseltani kysyä ihan kaikkea, eikä kasvattaja oikein tuntunut hirveän innostuneelta kertomaan. Kasvattaja vastaili kyllä kysymyksiin, mutta itse hän ei kertonut mitään ylimääräistä jos en tajunnut kysyä.
<br>
<br>Syntymäaikaa en saanut tarkasti selville vaikka kysyin sitä suoraan (vastaus oli että siili on 7-8vkoa vanha). Kuitin/kauppakirjan olisin halunnut takuuksi, mutta kasvattaja lupasi suullisesti, että jos siilissä ilmenee "vikaa"/jos siili kuolee n. viikon sisällä, niin saan rahat takaisin tms. Harmittaa ja nolottaa jälkikäteen etten vaatinut enempää. En kuitenkaan mennyt hakemaan siiliä yksin eli ainakin oli todistajia mukana. Ja oletin että kasvattajan on velvollisuus ilmoitaa teille yhdistykseen kuka häneltä on siilin ostanut, koska teiltä hän oli minun nimeni ja numeroni saanut. Tiinalle ilmoitin tietenkin sähköpostitse että olin minulle luvatun siilin hakenut.
<br>
<br>Onneksi kaikki on mennyt tähän asti ihan hyvin, yhtä lyhytkestoista virtsatietulehdusta lukuunottamatta.