Kirjoittaja pupunen » 02 Tammi 2004, 13:20
Vahingossa kai se Iiriskin on sinne hiekkalaatikkoon laskenut... en ainakaan vielä jaksa uskoa minkäänlaiseen tarkoituksenmukaiseen käyttäytymiseen. Se vaan on ollut hiekkalaatikossa nukkumassa, ja hätä on ollut suunnaton... tai jotain. Minä olen yrittänyt napata sen hiekkalaatikkoon jos olen nähnyt että nyt se änkää, tai jos en ole ehtinyt, olen laittanut neidin kuitenkin laatikkoon ja kerännyt paperitolloon pyyhityt kakit ja pissit laatikkoon perässä. Muuta en oikein osaa tehdä... Tätä hiekkalaatikossa nukkumista minä en oikein ymmärrä, hiekalla makaaminen tuntuu olevan mukavampaa kuin fleecen seassa, samaa harrasti Nenukin. Luulin että se oli vaan laiskuutta, ettei ne jaksa mennä alakertaan asti nukkumaan, kunnes sitten Iiris pari päivää sitten söi yläkerrassa, haukotteli, teputti alakertaan, pyörähti fleecen luona ja kipitti takas yläkertaan hiekkalaatikkoon nukkumaan. Onkohan siellä alakerrassa liian lämmin tai jotain... Aamulla ne kumpikin kuitenkin on olleet siellä alakerrassa nukkumassa aina, mutta koska yläkerran hiekkakuppi on toinen nukkumapaikka, sen ympäristö on pysynyt siistinä kuten alakertakin. Sen vertaa nämäkin ymmärtävät omaa etuaan, etteivät alakertaan kaki/pissi ollenkaan. Se on pyhitetty vain nukkumiseen.