Kirjoittaja Sinikka » 18 Huhti 2005, 22:02
Hienoa, että Veera löysi uuden kodin! Mieli masentuneena olen seurannut hänen kodinetsintäänsä, itse kun en oikein voinut häntä takaisinkaan ottaa. Veera oli silloin sisaruksista se kaikkein kiltein, ei purrut eikä palloillut, toisin kuin siskonsa Asteri, joka minulla on vielä täällä kotona. Mieli maassa meinasin jo kokonaan jättää EP-kasvatuksen, mutta sitten kuitenkin ajattelin koettaa vielä kerran ja nyt minulla on täällä kotona Veeran, Asterin ja Anemonen pikkusisko BellaDonna eli Bellis kasvamassa. Ikää neidolla on juuri tänään 5 viikkoa. Taas näyttää niin kovin lutuselta, sylissä viihtyy ja kainaloon nukahtaa. Tuntuu aivan uskomattomalta, että se luonne sitten iän mukana niin rämäköityy, kun valkovatsoilla minun mielestäni käy aivan päinvastoin, vauvana palloillaan ja sitten isona uskalletaan ihan rentona olla sylissä ja kämmenellä, varsinkin minisiili Jalmari. Eli onnea Lindayk:n kotiin ja mukavaa jatkoa Innostuneen Siilin kotiin Iineksen ja Vertin touhuja seuratessa. Verttihän ei ole mitään sukua Iinekselle, niin ei hätiä, jos pikkumies olisi jo jotain sitten aikaansaanutkin