Kirjoittaja sami ja tapla » 23 Huhti 2005, 00:53
minulla on siililleni semmoinen 120 lev,60 kork, ja 50 syv, häkki ja siellä on juoksupyörä,mökki,pallo,talouspaperi putki, läpijuoksu putki,ruuat ja juoma kupit (7 kuppia yhteensä),tarve boksi, ja fleeceä, niin tila on aika vähän juoksemiseen muualla kuin juoksupyörässä,olen ajatellut laittaa ruoka tarvikkeet muualle ja mietin sellaista vaihtoehtoa,että häkin päälle tulisi pienempi häkki (47 lev,26syv,22kork cm) siitä menisi putki alempaan häkkiin ,putki olisi joko 111cm pitkä joka olisi loivempi tai 91cm pitkä joka olisi sitten jyrkempi versio,kumpi olisi parempi?mikä olisi hyvää putkea jos haluaisi nähdä siiliäänkin joskus??olisiko puusta tehdyt rappuset hyvät joissa olisi korkeat laidat ( korkeimmasta kohtaa tulisi olemaan 54 cm korkealla) ja päällä olisi jotain pleksiä mistä näkisi läpi,pleksiin tulisi paljon happi reikiä ja puoleen väliin matkaa tulisi kääntymis paikka?mieleeni tuli myös jos pistäisi putkea häkin suulta viereiselle hyllykölle ja siihen laittaisi sen pikku häkin ja pikku häkin sisään ne tarvikkeet,olisiko sekään mikään ihan hullu idea?? itse en osaa päättää!!!!!!!!!! auttakaa