Kirjoittaja Taina » 15 Maalis 2006, 19:40
Pakko kirjoittaa tänne juttu toissayöltä:
<br>Olin jo ihmisten aikaan nukkumassa klo 01.00.(mikä on ihme) avokas oli duunissa ja siilukat tietysti omassa huoneessaan siilitöissään. Nukahdin, mutta pian heräsin outoon rapinaan ja ääneen, nyt joku tai jokin selvästi kävelee meillä ja vielä yläkerrassa,jossa nukun! Sydän hakkasi ja mietin , että olisiko lintu tullut sisään ikkunasta,koska ihminen se tuskin olisi...
<br>Suunnittelin ottavani peittoni ja heittäväni se linnun niskaan , kunhan ensin tajuan missä se liikkuu (näin olen tehnyt ennenkin), mutta ääni tuli selkeästi makkariani kohden ja oli pian jo patjani(nukun toistaiseksi lattialla) vierellä. yritin pinnistää aivoni kunnolla hereille ja se ihme kyllä onnistuikin.
<br>Kuuntelin tarkkaan ja äänihän oli selvästi TEPSUTUSTA, jonka joka siilisti tunnistaa! Äkkiä mietin, että miten joku puikuloistamme olisi muka voinut olla liikkeella,koska huoneen ovi on kiinni tukevasti!
<br>
<br>Rohkaisin mieleni ja kurkkasin tyynyni viereen, täysikuun kirkas valo loisti juuri kohtaan , jossa otus oli, silmäni todella havaitsivat siilin profiilin.
<br>Äkkiä ylös patjalta ja valot päälle. Mimox tyttöhän se siinä ajatteli kavuta viereen nukkumaan ja katseli ihmeissään , että mitä tuo ihminen hermoilee, kun olen kuutamokävelyllä =D
<br>Tyttö syliin ja pieni puhuttelu Houdinitempusta ja karkaamisesta,sitten takaisin siililään,jossa todellakin oli ovi kiinni!!
<br>Mimox teki todelliset temput, kuten mummonsa Gudu aikoinaan kiivetessään korkean seinän yli Tahvon luo!
<br>
<br>En vieläkään käsitä miten neito oli päässyt huoneesta ja uskomaton tuuri, ettei hän mennyt rappusiin. Jos olisi mennyt , ei siilineitoa enää olisi=hui!
<br>
<br>No kuutamohan tekee joillekkin hulluille kepposia välillä ja myönnän olevani tässä joukossa ¤