Kirjoittaja Sinikka » 25 Kesä 2005, 13:33
Heippa vaan kaikille ja hyvää Juhannuksen jatkoa! Yleensä lupaukset ja päätökset tehdään uutena vuotena, mutta minä olen nyt tehnyt juhannuspäätöksiä eli : Lopettelen pikkuhiljaa noiden afrikkalaisten valkovatsojen kasvattamisen ja keskityn enempi Pitkäkorviin ( egyptiläisiin!). Päätös syntyi siksi, että minulla on ollut paljon vaikeuksia moiden valkovatsojen kanssa, viimeisin poikue ( 2 poikasta) syntyi 15.11.2004. Sen jälkeen on kuollut aikuisia siilejä aivan odottamattomasti, naaraat eivät ole tulleet kantaviksi ja nyt kun vihdoin tärppäsi, niin Hermione tappoi molemmat torstaina saamansa poikaset!Söi molemmilta päät! Jotenkin minusta on alkanut tuntua, että nuo egyptiläiset ovat tosiaan terveempiä ( tosin mulla vasta reilu vuoden kokemus), mutta ainakin ne ovat tosi paljon seurallisempia kuin valkovatsat!
<br>Olen kovasti ihastunut tuohon omaan kasvattiini Asteriin, hän on hyvin seurallinen, tulee kutsuttaessa( saa aina silloin jauhomatoja!) ja hänen suurin huvinsa on seistä takajaloillaan vasten ikkunaa ja toisella kädellä heilutella ikkunaverhoa! Sitä hän jaksaa tehdä vaikka kuinka kauan! Ja suurin plussa on se, että EP:t syövät melkein mitä vain! Olen tuossa sydän syrjälläni ruokkinut noita kahta hoitosiiliäni Amiraa ja hänen tytärtään Fionaa, kun mikään ei tunnu maistuvan. Amira on niin kovin pieni ja laiha, vaikka koko ajan on ruokaa tarjolla. Ainoa mikä kunnolla menee, on jättijauhikset, mutta niitäkin vain 8 kerralla. Onneksi omistaja tulee hakemaan heidät alkuviikosta, niin se huoli poistuu!