Kirjoittaja tanjakuu » 08 Kesä 2005, 11:22
Tsemiä Pirjolle - lieviä astmaattisia oireita joskus saavana voin vain kauhistella, millainen olo kuvaamassasi tilanteessa on!!
<br>
<br>Tuosta allergiasta: Sakke on ollut meillä nyt puoli vuotta ja toistaiseksi en ole saanut allergisia oireita kuin ihan joskus ja silloinkaan en voi olla varma onko niiden aiheuttaja siili vai huonepöly. Itse asiassa huomasin, että nykyään sukulaisen koirakaan ei aiheuta enää oireita - olen ehkä siedättynyt eläinpölyille.
<br>
<br>Sakke hilseilee aika paljon, joten olen kyllä hyvin tietoinen ja varuillani allergiani suhteen... Astmaakin olen joskus sairastanut, joten kaikki puitteet herkistymiseen ovat olemassa.
<br>Matokompostin äärellä aivastelen ja joskus kakkojen kerääminen saa myös aikaan tyrskäyksen. Ja joskus piikeistä tulee pari rakkulaa... mutta se on aika pientä, varsinkin kun mitään muutosta oireiden pahenemista kohti ei ole tapahtunut. Mutta puoli vuotta on pieni aika ja elämme kädet kyynärpäitä myöten ristissä.
<br>
<br>Mutta meillä on myös varakoti Sakarille, jos allergiani kanssa käy kalpaten ja varakodin sopimista suosittelen kyllä kaikille allergisille. On luottavainen mieli, kun tietää, ettei siili joudu mieron tielle, jos mami ei pysty enää olemaan siilimami.