Minä olen Ida, 21-vuotias tyttönen Espoosta. Siilin onnellinen omistaja olen ollut vasta parisen viikkoa, kun pikkuinen Nuusku-herra muutti luokseni Itäkeskuksen Megaeläimestä. Itseasiassa olin siiliä ihan tosissani hankkimassa jo pari vuotta aiemmin (olin jopa erään lemmikkiliikkeen jonotuslistalla), mutta äkillinen elämäntilanteen muutos vaikutti suunnitelmien muutokseen, eikä siiliä sitten tuolloin vielä talouteemme muuttanutkaan. Ehkäpä kaikki oli kuitenkin kohtalon johdatusta, kun sitten lopulta kaikkien elämän mutkien kautta törmäsin pikkuiseen Nuuskuun ja rakastuin oitis korvannipukoitani myöten tuohon ihanaan otukseen. Yhteiselomme on sujunut mallikkaasti ja tästä siiliyhdistyksen keskustelupalstasta sekä Megaeläimessä tutustumastani Amandasta on ollut valtavan suurta apua uuteen lemmikkiini tutustumisessa.
<br>Siilin lisäksi minulla on kaksi kania lemmikkinä. Aiemmin olen omistanut myös kesyrottia ja gerbiilejä. Joskus tulevaisuudessa olen aikeissa hankkia myös koiran. Monikin rotu kiinnostaisi, mutta varmaa on, että kooltaan koirani tulee olemaan melko pieni, ovathan kaikki tähänastiset lemmikkinikin siiliä myöten olleet pieniä kooltaan. Ja aika pienikokoinen tyttö taidan olla itsekin.