Siilipäivä Kotkan Faunattareen?

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Siilipäivä Kotkan Faunattareen?

ViestiKirjoittaja Nocturnal » 05 Elo 2005, 18:52

Tänään sattumoisin osuin Faunattareen ja kun kävin sitä albinotytteliä kurkistamassa, niin tulivat myyjän kanssa puheeksi Kotkalaiset siilistit. Myyjä sanoi että on mahdollisesti järkkäämässä siilipäivää jonnekin marras-joulukuulle. Ovatkos Tiia ja Tuksu kuulleet asiasta? Kiinnostavat nämä paikalliset siilistit :) Onko täällä palstalla muita täältä päin?
Nocturnal
Member

ViestiKirjoittaja Leia » 05 Elo 2005, 19:07

Mm, missä päin Kotkassa mahtaa tuo Faunatar sijaita? Itse en ainakaan muista törmänneeni siihen täällä. <br> <br>Minä olen Kotkasta, mutta meillä ei vielä siiliä ole, enkä tiedä, onko marras-joulukuussakaan. Mukavaa silti tietää, että täällä on muitakin siili-ihmisiä. :)
Leia
Member

ViestiKirjoittaja Nocturnal » 05 Elo 2005, 20:06

Se Faunatarhan vasta avattiin. Jumalniemessä sijaitsee Anttilan yhteydessä. Kiva kun saatiin se tännekin. Minä näin kun pupu haukotteli siellä :D Ja tosiaan, meikäläinen asustelee Haminassa, en Kotkassa, mutta kun olen kuullut että Kotkassa ainakin pari siilinomistajaa löytyy.
Nocturnal
Member

ViestiKirjoittaja Tiia » 05 Elo 2005, 20:24

Juu, Tiia on jutellut faunattaren omistajan kanssa aiemmin kyseisestä asiasta :D <br>Kävin kurkistamassa albiinotyttöä n. 2,5vko sitten, ihana pieni pallero :) <br>Tuksu, Nessu ja Iitu on ilmoittautuneet esiintyjiksi, tosin muitakin siilejä kaivataan ettei reppanat väsähdä liikaa. Ajankohtaa ei olla sovittu mutta tosiaan joskus talvella.. <br> <br>Kotkassa on minun lisäkseni 2 muuta siilin orjaa tai ainakin sen verran tiedän olevan. mm. Lunan luumu Sulo asustaa täällä. Siilejä on yhteensä 5 kpl kotkassa..tosin jos joku tietää että niitä on enemmän niin voisi kertoa minullekin :D <br> <br>Leia, jos haluat tulla kurkistelemaan siilejä, olet tervetullut meille :D <br>Siilejä löytyy tällä hetkellä 3 kpl ja jossain vaiheessa vähän enemmän, kunhan Nessu saa vaavinsa :D
Tiia
Member

ViestiKirjoittaja Nocturnal » 05 Elo 2005, 20:35

Jos ajankohta sopii, niin minä voisin kenties tuoda Nipsun tekemään tuttavuutta paikallisiin lajitovereihin :) Se albiinotyllerö on tosiaan suloinen. Oli aika ujo. Minun kädessäni pallosti viisi minuuttia niin että pieni kärsänpää vain hiukan näkyi ja sitten -blobs! :D Mutta tosiaan, olisi mukava juttu. Näkisi Nipsu siinä samalla isäpappansa :)
Nocturnal
Member

ViestiKirjoittaja Leia » 07 Elo 2005, 20:29

Edellinen viestini ei näköjään lähtenytkään liihottamaan kohti tätä keskustelua. Hassua. Poistan tämän viestin, jos edellinen viestini on jotenkin myöhässä. <br> <br>Tiia, tuo kurkistelu kuulostaa erittäin mieluisalta. :) Olisi jossain vaiheessa todella mukavaa käydä katsomassa siilejä, kun matkaakaan ei varmaan ole kovin paljon. <br> <br>Pitääkin käydä tuolla Faunattaressa - koitan huomenna käväistä siellä. Katselen vaikka valmiiksi tarvikkeita siilille. (:
Leia
Member

ViestiKirjoittaja Leia » 08 Elo 2005, 15:26

No niin. Käväisin aamupäivällä Faunattaressa, ja näin kotikopin oviaukosta vaalean piikkipeitteen kohoilevan tasaiseen tahtiin. :) <br> <br>Kivalta näytti muuten se vanerista tehty koppi, joka siilillä oli asuntonaan.
Leia
Member

ViestiKirjoittaja Tiia » 08 Elo 2005, 21:53

Oho, me käytiin Aman kanssa tänään myöskin faunattaressa..Ama piti pientä lumipalloa käsissään, on kyllä kiltti ja pieni siili <3
Tiia
Member

ViestiKirjoittaja Nocturnal » 09 Elo 2005, 09:41

Se lumipallo näyttää ihan pikku possulta :) Se yritti rynnätä minun hiuksiini kun pidin sitä kädessä. <br>Pitäisi käydä ostamassa sieltä Nipsulle lisää purkkiöttiäisiä...
Nocturnal
Member

ViestiKirjoittaja Leia » 10 Elo 2005, 15:05

<i>Siilejä löytyy tällä hetkellä 3 kpl ja jossain vaiheessa vähän enemmän, kunhan Nessu saa vaavinsa :D</i> <br> <br>Unohtui kysyä edellisissä viesteissä, että koskakohan tuo Nessu sitten mahtaa vaavat saada? :) Olisi vain mukavaa, jos voisimme saada yhden pikkuisen tänne meille, niin ei tarvitsisi turhaan lähteä mihinkään kauemmas. Tämä on tietenkin vain tällainen typerä ehdotus, johon ei todellakaan tarvitse suostua.
Leia
Member

ViestiKirjoittaja Tiia » 10 Elo 2005, 16:05

Nessun laskettuaika on nyt perjantaina, mutta kaikki vaavit ovat varattuja..Nessu on egyptiläinen pitkäkorva.. <br>Mutta vaaveja saa sitten tulla jossain vaiheessa ihastelemaan, kunhan vain ensin kasvavat..
Tiia
Member

ViestiKirjoittaja Leia » 10 Elo 2005, 16:09

Aa, itse asiassa olen ajatellut juuri eepeetä meille. Mutta ehkä sitten ensi kerralla. :)
Leia
Member

ViestiKirjoittaja Tiia » 12 Elo 2005, 22:14

Elikkäs päivämäärää ei ole vielä sovittu mutta marraskuun lopussa/joulukuun alussa olisi sitten se siiliesittely. <br>Nyt vain ilmoittautumisia minulle että ketkä pääsee esittelemään, kuitenkaan en haluaisi olla siellä yksin..Pistäkää postia, osoite löytyy "jäsen"-kohdasta..
Tiia
Member

ViestiKirjoittaja Leia » 13 Syys 2005, 15:53

(Muutoksena edelliseen viestiin: Olen ajatellut, että valkovatsa on ehkä sittenkin meidän perheeseen paremmin soveltuva vaihtoehto. ;)) <br> <br>Imoitathan tässä topikissa, kun päivämäärä on päätetty. Onko tuonne esittelyyn siis tulossa muita siilinomistajia?
Leia
Member

ViestiKirjoittaja Nocturnal » 13 Syys 2005, 16:53

Leia, minä tulen todennäköisesti Nipsun kanssa :) Viimeksi kun Faunattaren omistajan kanssa juttelin, sanoi että viikonlopuksi varmaankin osuu, joten silloin minäkin pääsisin.
Nocturnal
Member

Seuraava

Paluu Siilikeskustelu