Kirjoittaja Tina » 10 Elo 2005, 22:11
Nipsulla on ollut jo hiukan aikaa silmä ongelmia ja en oikein ymmärrä, että miksi? Huomenna olisi tarkoitus varata eläinlääkäri aika. Tässä koko tarina: Olimme mökillä ja eräänä iltana otin Nipsun häkistään. Toinen silmä oli ummessa! Menin hätääntyneenä äidin luokse ja hän arveli, että hyttynen oisi voinut pistää silmäluomeen. Se rauhoitti ja seuraavana iltana silmä oli jo auennut, muttei täysin normaali. Se vielä silloin vaikutti hyönteisen pistolta. Kolmantena iltana se oli jo täysin normaali. Palasimme muutaman päivän päästä kotiin ja nyt molemmat silmät olivat hiukan turvonneet. Silloin epäilimme äidin kanssa, että Nipsu oisi allerginen puruille. Otin ne pois ja vaihdoin sanoma lehtiä tilalle. Putsasin Nipsun silmiä ja ne parantuivatkin ja luulin että se oli siinä. Olin väärässä. Muutama päivä ja minun piti taas matkustaa. Mummolaan. Silmät turposivat taas. Olivat hiukan normaalia pienemmät, yläluomet näyttivät turvonneilta. Putsasin ne päivittäin ja tilanne parani ja huononi ja kun menimme iskäni luo, silmät näyttivät täysin terveiltä. Ja ne olivatkin kolme päivää. Mutta nyt, olen kotona ja todella järkyttynyt. Molemmat silmät ovat täysin ummessa! Nipsu köllöttelee nytkin sylissäni ihan rauhassa, mutta silmät! Ne ovat rähmineetkin hiukan tavallista enemmän. Onko kellään muulla ollut mitään vastaavaa? Pyydän apua teiltä kokeneimmilta siilisteiltä. Toivon myös saavani vastauksia pian sillä matkustan taas pian. En tiedä, saadaanko vielä huomiseksi aika, mutta haluan tietää pian, mitä pikkuistani vaivaa!!!