Kirjoittaja MiaE » 09 Syys 2005, 22:23
Tota...mä tiedän että oon ihan kakkapää, ku sanon nyt mun mielipiteeni rehellisesti, mutta...mun mielestä (ja siis täähän on vaan mun mielipide) pitäis ottaa se huomioon, kun ostaa eläintä, että siitä tulee kuluja. Voi olla yllättäviäkin ja suuria summia. Hieno homma, jos eläinkauppa suostuu tuon nyt maksamaan, mutta mitä jos se sairastuukin myöhemmin..? Mun on pakko kertoo esimerkki mun tutun kissasta, joka tuli sairaaks, hengitys vinku tosi pahan kuulosesti ja näki, että sillä oli paha olla. Tällä tutulla ei ollu sitten rahaa viedä sitä edes piikille, joten kissa kärsi..En tiedä mitä kissalle kuuluu nykyään. Melkein toivon, että olisi päässyt tuskistaan nopeasti. Anteeksi, että otan tälleen tämän asian esille, mutta... on vaan joskus niin surullisia juttuja siksi, ettei olla ajateltu sitä, että esim. eläinlääkärikäyntejä voi tulla useitakin, ja niillä voi olla paljonkin hintaa. Toivottavasti en nyt loukkaa ketään kommentillani, ja jos näin teen, pyydän sitä anteeksi. Mielestäni pointtini on ajattelemisen arvoinen asia. =0) Yhdyn kuitenkin siihen, ettei sairasta eläintä saisi myydä.. Ja olisi ihan oikein, että eläinkauppa tämän tarkastuksen maksaisi. =0) Helokkiöljy on muuten myös kokeilemisen arvoinen juttu. Sekä sisäisesti että ulkoisesti.. =0)