Ammatti-gallup

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja RiikkaS » 04 Syys 2005, 21:04

Valmistuin maisteriksi muutama vuosi sitten (biofysiikka pääaineena), mutta nyt tutkiskelen pilviä... ...juu, ihan oikeasti! Ja saan siitä ihan palkkaakin. Jos tylsemmin saman asian ilmaisen, niin ympäristöfysiikan puolella teen väitöskirjaa. Aviomies tietoliikenneinsinöröi.
RiikkaS
Member

ViestiKirjoittaja Pullapossu » 04 Syys 2005, 21:35

Olen työtön, ja viihdyn näin oikein hyvin! <br>Olen kuitenkin viime aikoina käynyt muutamissa työhaastatteluissa, mutta en ole vielä päässyt mihinkään töihin. <br>Täytyy vielä yrittää, koska työttömällä ei ole varaa hankkia uutta siiliä eikä varsinkaan maksaa mahdollisia eläinlääkärikuluja.
Pullapossu
Member

ViestiKirjoittaja Katinka » 05 Syys 2005, 21:13

Minä olen tekninen piirtäjä, piirrän tietokoneella ilmastoinnin automatiikkaa.
Katinka
Member

ViestiKirjoittaja Tone » 06 Syys 2005, 11:53

<b>maija</b> Työhönvalmennuksessa. Siivous.
Tone
New member

ViestiKirjoittaja Tone » 06 Syys 2005, 11:54

Siivous työhönvalmennuksena.
Tone
New member

ViestiKirjoittaja Katjuska » 06 Syys 2005, 11:59

Katinka: Ollaankin samiksia! Minäkin olen tekninen piirtäjä! :)
Katjuska
Member

ViestiKirjoittaja Katinka » 06 Syys 2005, 13:57

Katjuska: No niin näköjään! Mä oon tehny tätä hommaa jo yhdeksän vuotta.. Aika miesvaltaista porukkaa meidän alalla, onneksi olen oppinu pitämään puoleni.. Sinäkin piirtelet varsin erikoisia systeemejä!
Katinka
Member

ViestiKirjoittaja tanjakuu » 02 Heinä 2006, 00:02

Hih, nyt vasta pongasin tällaisenkin ketjun. Hauskaa tietää, mitä siili-ihmiset tekee. Aika paljon tota hoitoalaa tosiaan tuntuu olevan... Itse olen kuvisope ja kuvataidealanyrittäjä. Mieheni on nyrkin ja hellan välissä (no ei vaiskaan, hän on opiskelija). Sakari-siilimme on pikajuoksija.
tanjakuu
Member

ViestiKirjoittaja Blackrose85 » 02 Heinä 2006, 09:28

olen pukuompelija, mutta töiden puutteessa olen nyt hakeutunut opiskelemaan lähihoitajaksi. suuntautuminen on todennäköisesti sairaanhoito ja huolenpito.
Blackrose85
Member

ViestiKirjoittaja Beldaran » 02 Heinä 2006, 23:09

Minä olen juuri tällä hetkellä työtön, mutta olen työskennellyt mm. lemmikkieläinmyyjänä Lippulaivan ja Leppävaaran eläinpuodeissa sekä eläintenhoitajana Rehndahlin kotieläintilalla (tai oikeastaan Rehndahlissa olin työkokeilussa). <br>Tulevaisuudessakin haluan ehdottomasti työskennellä tavalla tai toisella eläimiin liittyvissä tehtävissä, mutta vielä en tarkalleen millainen ammatti olisi juuri minulle sopiva. Toisaalta psykologiakin kiinnostaisi kovasti, siinä olen vieläpä kaiken lisäksi melko hyvä. Sitä kun saisi jotenkin yhdistettyä eläinten parissa työskentelyyn... Etologiaa, eläinpsykologiaa, tms...? =)
Beldaran
Member

ViestiKirjoittaja Joana » 03 Heinä 2006, 16:46

Mä olen tutkijana ja teen kolmatta vuotta väitöskirjaa painottuen tuonne geeniterapian puolelle. Virallisena koulutuksena kuitenkin filosofian maisteri molekyylibiologialta . :)
Joana
Member

ViestiKirjoittaja Mimmi » 03 Heinä 2006, 23:40

Musta tulee marraskuun loppupuolella ihka oikea kukka- ja puutarhakaupan myyjä. Olen siis tällä hetkellä koulutuksessa. Muutama vuosi hurahdin kukkiin niin totaalisesti,että niiden parissa haluan kyllä tehdä töitä. ja koska viihdyn asiakaspalvelussa, kukat ja asiakkaat on kätevä yhdistää :) Myöhemmin olis sit tarkoitus jatkokouluttaa itseni puutarhuriksi tai floristiksi.
Mimmi
Member

ViestiKirjoittaja Alexis » 04 Heinä 2006, 01:56

Olen tällä hetkellä opintovapaalla ja valmistun piakkoin matkailun liikkeenjohdon koulutusohjelmasta restonomiksi. Ennestään olen pohjakoulutukseltani yo- markkinointimerkonomi ja olen opiskellut jopa Mustialan maatalousoppilaitoksessa. Sen kävin silloin, kun vielä haaveilin eläinlääkärin ammatista. Olen tehnyt myös ihan oikeita maatalouslomittajan töitä. Kun minulle selvisi, ettei fysiikkapääni riitä alkuunkaan eläinlääkäriksi, pomppasin matkailualalle. Nykyään toimin asiakaspalvelussa ja siinä on kyllä hirmuisesti hyötyä siitä, että tulee toimeen sikojen ja lehmien kanssa ;)
Alexis
Member

ViestiKirjoittaja tawnia » 05 Heinä 2006, 11:40

Pitääkin vähän päivittää itteäni, tai tekemisiäni :) <br>Oon tosiaan opiskellu puoli vuotta sairaanhoitajaksi, pitäny puoli vuotta välivuotta kaupan alalla. Sitten opiskelin puoli vuotta rakennustekniikkaa ja taas pidin puoli vuotta välivuotta kaupan alalla :D Ei oikee kumpikaan sitten natsannut. Nyt tosiaan olen siis Prisman liha-einesosastolla puurtamassa, mutta juuri tänään sain tietää, että viimein olen päässyt sinne minne halusin. <br>Lähden syksyllä opiskelemaan Helsingin yliopiston maatalous-metsätieteelliseen tiedekuntaan kotieläintiedettä. (jeejeejeejee :D) <br>Prismassa puurran edelleen varmaan illat ja viikonloput, mutta ainakin seuraavat 5 vuotta aion olla täyspäiväinen opiskelija! :)
tawnia
Member

ViestiKirjoittaja Kikke » 05 Heinä 2006, 13:26

Hmh, noo ei se tämä tyttökään niitä hotellivirkailijan töitä ole tehnyt sitten kouluaikoijen, tätä nykyä paiskin hommia kuululla "Lordin-grillillä" :D
Kikke
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu