Meillä käytetään Lindo Cat:ia ja hyvin toimii. Viimeeksi tuli ostettua pienirakeisempaa, ja olen vähän kaipaillut sitä edellistä, jotenkin tuntuu että tuo hienompi hiekka vaan leviää pitkin aitausta.
<br>
<br>Meillä käy niin, että jos Albertia yrittää liikaa pakottaa laatikolle illalla heräämisen jälkeen, niin se käy sinne nukkumaan. Menee vähän vääräksi siiliherran päässä hiekkiksen käyttötarkoitus, ei se nyt mikään sänky ole...Albert on kyllä siitä kätevä, että se alkaa vänkylöimään sylissä kovasti kun tulee kakkahätä, ja sitten kun sen laittaa hiekkalaatikkoon niin saattaa käydä hyvinkin. Mä olen vähän sitä mieltä, että ainoa toivo Albertin kakkasiivouksen vähenemiseen on se, että saa yllätyskakatettua siitä enimmät ulos iltaisin...pikkuisena se kakki herkemmin heti kun sen otti syliin, olen ajatellut että kyse oli hätäkakoista, nimittäin nyt rohkeana aikkusiilinä se ei tee samaa ihan yhtä helposti. Olen myös miettinyt erilaisia kokeiluja, että kyttäisin vieressä ja palkitsisin madolla jos kakka tulee laatikkoon, mutta en ole vielä koittanut
(täytyis kai olla supernopea, että A yhdistäisi asiat toisiinsa, ja A tykkää kakata piilossa niin että ihan vieressä voi harvoin kytätä).