Repen tila huononi parissä päivässä..

Siilien terveyteen, hyvinvointiin ja sairauksiin keskittyvä keskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Amelie » 13 Syys 2005, 06:55

Voi ;( Otan osaa suruusi.
Amelie
Member

ViestiKirjoittaja miia » 13 Syys 2005, 16:42

voimia sulle. toivotaan parasta.
miia
Member

ViestiKirjoittaja titska » 13 Syys 2005, 19:52

kiitoksia tuestanne. muistan sen. <3 <br>repelle varattiin aika lääkärille joka varmistaa onko repellä toivoa enää ollenkaan. ): toivottavasti repellä olisi mutta olen aika varma ettei ole.jos ei ole. se lopetetaan <br> Repe on kyllä virkistynyt huimasti.. tai no se syö paljon. mutta repellä näyttää olevan myös jokin kasvain. kainalossa. ainakin ukkini sanoi niin ( joka on kirurgi) <br>toivottavsti repe ei joudu kärsimään.
titska
Member

ViestiKirjoittaja Marja » 13 Syys 2005, 21:14

Ensin. Pahoitteluni Repen puolesta. Voi olla etten vain sitä tuosta viestistä tajunnut, mutta sitä jäin miettimään, että miksi jätit Repen sellaisten ihmisten hoitoon jotka pelkäävät sitä, eivätkä uskalla siihen koskea? Miten tällainen hoitaja tarkistaa tassut ja muutenkin siilin kunnon päivittäin? (Ja tämä kysymys ei ole minkään lajin piilo- tai muutakaan v***lua, kunhan kysyn kun en sitä ymmärtänyt.) <br> <br>Toiseksi. Kiitos Kaisa! ~ wheet-wooo~ Ihanaa kun joku jaksaa kiinnittää huomiota tällä foorumilla kirjalliseen ilmaisuun. Ja yrittää tehdä jotain sen eteen, että tekstit ovat mahdollisimman hyvin ymmärrettävässä muodossa. Suomen kielen raiskaaminen kun ei ole koskaan näyttänyt mielestäni hyvältä missään muodossaan.
Marja
Member

ViestiKirjoittaja Erika » 13 Syys 2005, 22:05

Toivottavasti Repe selviää!
Erika
Member

ViestiKirjoittaja Fauron » 14 Syys 2005, 11:14

Voi, toivottavasti Repelle vielä annetaan toivoa, sillä kuulostaa liiankin tutulta... Minulla on kanssa ollut syyllinen olo siitä, etten Lulua osannut hoitaa oikein, vaikka järki ja eläinlääkäri ovat päinvastaista mieltä. Joskus on vain hyväksyttävä se että emme ole kaikkivoipia, ja hyvästä hoidosta huolimatta rakas lemmikki menehtyy. <br> <br>Kyllä siilin voi jättää hoitoon vähän vähemmänkin siilien kanssa tekemisissä olleille, meillä sisko ja äiti hoitaa meidän kiukkupalloa aika useinkin, ja hyvin onnistuu jalkojen tarkistus tms. Nahkahanskat on kuulemma pop. Kyllä siilissä on muuta vialla kuin osaamaton hoito jos noin huonoon kuntoon tipahtaa parissa päivässä.
Fauron
Member

ViestiKirjoittaja myy » 14 Syys 2005, 11:54

Olin itse sairaana 13 päivää ja minun oli annettava Nasu miehen ja pojan hoitoon siksi aikaa. Minä olen Nasun halunnut ja se on ollut vastuullani koko meillä olon ajan, mutta joskus on pakko luottaa siihen että muutkin hoitavat. Kyselin ruuan antamisesta ja tassuista joka päivä, siis olin huolissani ja kyllä se oli kunnossa kun kotiin pääsin. Tosin aitaus oli hieman epäsiisti. Eli sanomani on: joskus vain täytyy luottaa niihinkin ihmisiin jotka eivät normaalisti käsittele siiliä. Heitteille ei saa jättää. <br>Toivottavasti ei tullut paljon kirjoitus virheitä. <br>Ja Titska: ei kukaan voi vaatia virheetöntä kirjoitusasua jos on huoli ja hätä ja surua. Älä ota siitä siipeesi. Voimia
myy
Member

ViestiKirjoittaja zoozoo » 14 Syys 2005, 13:05

Minunkin oikeinkirjoitukseni on sitä luokkaa että hirvittää kirjoittaa kun tietää että joku odottaa punakynän kanssa. <br>Nykyään nuoret, kuten titska lintsaavat kirjoittaessaan, ja selkeys kärsii. Mutta pientä rajaa...
zoozoo
Member

ViestiKirjoittaja Sirpa » 14 Syys 2005, 14:40

Ihan ensimmäiseksi Titsakalle jaksamista! <br> <br>Sitten oikeinkirjoitukseen. Netin keskustelupalstojen tarkoitus on koota yhteen yhteisen intressin omaavat ihmiset. Palstalla jaetaan kokemuksia, kysytään neuvoja ja muuten vaan "jutellaan" pikku hiljaa tutuksi käyvien ihmisten kanssa. Kirjoitustaito on tällä foorumilla välttämätön taito, sillä ilman ko. taitoa emme voisi kommunikoida. Suomessa kaikki käyvät koulu vähintään yhdeksän vuotta. Periaatteessa jokainen suomalainen saa siis vähintään nämä vuodet opetusta myöskin kirjoittamisessa. Tämä koskee tietenkin kaikkia vähintään 15 vuotta täyttäneitä. <br> <br>Me ihmiset olemme kuitenkin erilaisia. Toiset ovat kiinnostuneita käsitöistä, toiset niistä vähät veisaavat. Joillekin matematiikka on kuin musiikkia, toiset taas saavat ihania elämyksiä kirjallisuudesta. Hyvä kirjoitustaito on toki jokaiselle kullanarvoinen, mutta kuten kaikki muutkin taidot, toisille se vaan on helpompaa kuin toisille. <br> <br>Opettajan arvostan suuresti hyvää kirjallista ulosantia, mutta voin kyllä elää senkin kanssa, että pilkut, pisteet ja isot alkukirjaimet puuttuvat. Pääasia on se, että tekee itsensä ymmärretyksi. Lopuksi haluan laittaa tähän pienen tekstinpätkän. Se kertokoon meidän aivojemme suuresta kapasiteetista ymmärtää ns. puolesta sanasta! <br> <br>Tnään on skysyn enismmineän mrsykyäpivä. Tvoittvasti putia ei kdaau nsiakan tia shäköjhodiolle! <br> <br>Sripa
Sirpa
Member

ViestiKirjoittaja Pinni » 14 Syys 2005, 14:54

Hvä Sirap! : ).
Pinni
Member

Edellinen

Paluu Terveys & sairaudet