Vaikeita hankkia...

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja sisu » 23 Loka 2005, 14:42

Nämä jutut alkaa olemaan jo aika koomisia. Kun kokoajan jauhetaan uusille samoista asioista. Muistan mä, laitoin mä itsekin silloin alussa paljon aiheita. <br>Mutta kun näitä tulee aina vaan lisää ja lisää niin kokoajan pitää jauhaa, ja kun osa laittaa silti vaan kokoajan uutta. <br>Pitäisi laittaa varmaan etusivulle teksti että ennen kuin tulet foorumille kyselemään, lue Tietoa Siileistä osio, jos et saa vastausta, käytä foorumin "etsi" toimintoa. Pitäis varmaan tehdä ohjeet siihenkin. <br>Onhan se joskus turhauttavaa käyttää hakua, ja sieltä etsiä sopivaa foorumia mutta elämä on. Tää voi olla offtopicia, kuka mitenkin tulkitsee. <br>(tää on noloo, varmaan mun pisimmän viestin aihe tällä foorumilla on <br>valittaminen...)
sisu
Member

ViestiKirjoittaja Tiilisti » 23 Loka 2005, 14:57

SIILI94 kannattaa lukea "Nettiketti" niin sinun on helpompi käyttää foorumia ja säästyä kaikkien "valituksilta".
Tiilisti
New member

ViestiKirjoittaja Camu » 30 Loka 2005, 20:24

Odotimme siiliä n. 3 kuukautta, mutta sitten haimme siilin n. 400 km päästä eläinkaupasta.
Camu
Member

ViestiKirjoittaja Leia » 30 Loka 2005, 20:57

Uskon, että SIILI94 on saanut kuulla paljon tuosta postaamisestaan ja toivon, ettei hän sen takia lopeta käymistään täällä. Kyllä uuteen paikkaan (/ sääntöihin) totuttelu varmaan kestää, varsinkin, jos ei ole tottunut netissä liikkumaan. Minusta ainakin on hienoa, että uudet ja varsinkin noinkin nuoret (ei sillä, että itse olisin foorumin vanhimmasta päästä) uskaltavat rekisteröityä ja kirjoitella foorumiin, jossa toiset ovat tunteneet jo mahdollisesti vuosia. Tietenkin turhaan ja turhan tiuhaan viestien lähettely harmittaa, mutta eihän SIILI94 ole enää moneen päivään kirjoitellut tai aloittanut uusia viestiketjuja.
Leia
Member

ViestiKirjoittaja Amelie » 30 Maalis 2006, 15:00

Muistan kun rekisteröidyin tänne, kirjoitin alussa kaiken maailman hölynpölyjä, enkä lainkaan tajunnut "hakukoneen" ideaa. <br>Odotin siiliä 4 kuukautta, joka tuntui kovin pitkältä. 3 kuukauden odottelun jälkeen aloin jo ihmetellä, ja ilmaisin asian turhan tylysti, joka jäi hävettämään minua todella paljon, ja häpeän edelleen. <br>Olisin voinut tehdä siilin saatuani uuden nimimerkin ja unohtaa Amelien, mutta se olisi ollut pakenemista omilta mokiltani. Eihän niitä noin vain maton alle lakaista ;) <br>Toivoisin, että ärtymykseni ei saanut teitä tuntemaan vihaa tai ärtymystä minua kohtaan, sillä haluaisin kovasti olla mukana yhdistyksessä. Joskus minusta tuntuu siltä, että muut ajattelevat "voi ei, taas tuo Amelie", enkä ihmetelekkään, olen ollut aikamoinen pönttöpää. Asia on jo kauan kaihertanut mieltäni ja nyt sitten haluan pyytää anteeksi. <br>Anteeksi.
Amelie
Member

Edellinen

Paluu Siilikeskustelu