Kirjoittaja MiaE » 24 Loka 2005, 23:39
Eli..kun toi raskaus ja poikasasiat on meillä tällä hetkellä joka päiväinen puheenaihe, tuli vaan mieleen, että olisko mitään, jos joku täydentäis esim. tota tietoa siileistä osiota siilien raskauksista..Siis mitä siihen kuuluu, mitä kannattaa ottaa huomioon jne. Tiiän kyllä, että näitä keskusteluja on tosi paljon aiheesta, mutta joskus, kun tarvis nopeesti tietoa, on sitä vaikeetakin etsiä. Toisaalta, toi raskaus ja poikaset on niin laaja asia, että siitä vois laittaa ihan uuden otsakkeen. Mä oon nyt esim. yrittäny etsiä tietoa tosta raskauden jälkeisestä veren vuotamisesta pissan yhteydessä..en sitte tiiä menenkö koko ajan ohi, mutta mä en löydä sanaakaan siitä mistään. Perjantaina synty meiän paaperot, ja eilen yöllä oli vielä pissan vieressä verta. Ei nyt kauheeta lammikkoo mutta silti. Kauan siis pitää vielä odotella ennenku täytyy lääkäriin alkaa kiikuttaa toista. Hyvin Lyyli syö, mutta koska en pysty sitä yhtään nyt tarkastaan sattuneesta syystä, en tiedä onko se ok..hyvin se näytti kävelevän ainaki äsken ku kävi syömässä. (Vähäkö mua hävettää, jos tällainen on jo jossain enkä ole vaan löytänyt..) Kyseisestä veren vuotamisesta en olis tienny ellei Tarja olis siitä mua valistanut..(Vaikka olen kaikenmaailman tiedot yrittäny onkia..Muutenki noi keskustelut menee monesti mitä meiän siileille kuuluu jutusteluun..mikä ei tod. ole paha, niitä on kiva lukea, kukaan ei saa nyt ymmärtää väärin. Mutta silti, semmonen nopeesti / helposti luettava fakta olis varmaan monille muilleki tarpeellinen. ) Ja niin..mä ajattelin, että tähän otsakkeen allehan vois laittaa kommentteja sivuista, päivitysehdotuksia jne..en nyt usko, että niitä paljoa, mutta kuitenkin..