Kirjoittaja MiaE » 22 Marras 2005, 02:07
Ettekö voisi sitten järjestää siilillenne toisia tiloja, jos jotain riskejä tulisi? Ymmärrän kyllä, että lapsi on ensisijalla, mutta itse pyrkisin järjestämään siilille tilaa vaikka jostain semmoisesta huoneesta, jonne lapsen ei ole välttämätöntä päästä maistelemaan kaikkea. Tai no eihän se vielä maistele, mutta kuitenkin..ja ja..onhan noita lapsiperheitä paljon joilla on siilejä, joten en nyt usko, että kovin suurta vaaraa on. Eiköhän käsienpesulla jo pitkälle päästä. Eiköhän sen ikäinen lapsi, joka haluaa jo koskea ja sylitellä siiltä ole suuremmassa vaarassa. En tiedä, mutta näin luulisin. Ja voihan noita kaikkia saada vaikka mistä tahansa muualta.. Ja itse ajattelen niin, että meillä on ollut konna yli 10 vuotta ja Lyyli puoli vuotta, ja jos tähän mennessä kummaltakaan en ole mitään saanut niin tuskin tulen saamaankaan. (Puun koputus nyt..) Joten jos teilläkin on Reppuli ollut jo kauemmin niin... (Tiedän, ettei tämä ole mikään lääkärin lausunto, mutta itse ajattelen näin). Sitäpaitsi, voihan Reppulin kakkaa testata, eli onko siinä salmonellaa vai ei? =0) Jokatapauksessa..Onnea uuden pienokaisen loppuajan odotukseen =0) KAtotaan vaan millainen hysteerikko mä olen, jos joskus saan mahdollisuuden äidiksi tulla =0) Että älä huoli. =0)