Kirjoittaja MiaE » 28 Marras 2005, 21:29
Mulla on todettu allergia tarhaikäsenä ja silloin olen alkanut syömään zyrteciä, jota saa apteekista nykyään myös ilman reseptiä. Olen käynyt lääkärissä muutamaan otteeseen myös tuon tarhaiän jälkeen ja kaikki lääkkeet, joita olen saanut on ollut myös apteekissa ilman reseptiä myytävänä. Lääkäri sanoi minulle, että apteekista ilman reseptiä myytävät tulevat ainoastaan kalliimmiksi, kun niitä ei myydä isoja määriä kerrallaan. En sitten tiiä..ite olen ostanut nykyään reseptivapaana lääkkeeni, koska tarvitsen niitä enää niin vähän. Jokatapauksessa oli niin tai näin, olisin todella iloinen jos saisin lääkäriltä jotain muita lääkkeitä kuin nuo reseptivapaat lääkkeet. Mulle on sanottu, että toi Zyrtec on yksi vahvimmista eikä se mulla auta juuri ollenkaan enään. Täytyypä käydä kovistelemassa lekureita joku päivä. (Ja siis kyse ei ole kohdallani mistään pienestä allergiasta, ja pointtini oli se, että kyllä niitä reseptivapaita lääkkeitä saa syödä, mutta on hyvä käydä toteamassa, että kyse on varmasti allergiasta =0) ) Ja siis joo..mulla on alkanu kanssa piikeistä tulla joskus pieniä näppylöitä käsiin, jotka lähtevät pesemällä "pois"..kai se jotain kakkajuttua on..poikasista niitä tulee, ei Lyylistä. Eikä niitä tule aina. Mikä sen allergialääkkeesi nimi on Tini? Voisin kysästä joskus lääkäriltä..=0) VAi siis oliko toi nyt läppä, että oot työpaikalle allerginen..hääh..meni vähä sekasin mulla..pöljä kun olen =0)