Laihdutus ja appelsiinit

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

Laihdutus ja appelsiinit

ViestiKirjoittaja SannaH » 02 Helmi 2004, 16:14

Tiiättekös mitä? Me ei taidetakaan saada Armaksen kanssa painoennätystä rikki: Armas sai joku aika sitten juoksupyörän ja juoksee siinä sellaista kyytiä, että on laihtunut 530g:sta 440g:an! Se syö hyvin, ruoka-annoksia olen kuitenkin hieman pienentänyt, ettei vatsamakkarat kasva takaisin. Mut taitaa olla suht. normaalipainoinen nykyään 7kk:n ikäiseksi pojuksi? <br>Ja sitten pitikin vielä kysyä appelsiiniasiaa: Armas maistoi hieman appelsiinia sylissäni ollessaan ja TYKKÄSI! Meidän nirso piikkikasa söi sen palasen!! Onko applari pahaksi? Se pala oli n puolet pikkusormen kynnestä. Olen koettanut tarjota uusia ruokia, mutta esim. kana ja riisi ei kelpaa. Onko muilla kokemuksia applareista siilillä ja uskallanko joskus antaa lisää?
SannaH
Member

ViestiKirjoittaja Fauron » 02 Helmi 2004, 19:09

Meillä meni tuore ananas melkein yhtä nopeasti kuin madot (mutta vain melkein) joten utelen samaan malliin että mitenkäs näiden mehukkampien hedelmien kanssa oikein on? Sen olen ymmärtänyt että omenaa tms voi joskus antaa.
Fauron
Member

ViestiKirjoittaja marcin » 03 Helmi 2004, 16:04

Omena kuuleman aiheuta ripulin... ainakin europalaiseissa siileissa. En tiedä vaikuttako samalla tavalla kääpiösiileihin. <br> <br>T:Marcin
marcin
Member

Paluu Ravinto & ruokinta