ostoslöytöjä!!!

Tee-se-itse -puuhasteluun, projekteihin ja nikkarointivinkkeihin keskittyvä keskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Katjuska » 28 Marras 2005, 09:55

En tiedä joko täällä on mainostettu siilimeikkipussia, mutta Seppälästä minulle oli nimpparilahjaksi hommattu sellainen! Aivan ihania ne siilit siinä pussissa! Sellaisia nyrjähtäneen näköisiä. Pussi on sellainen valkoinen ja siinä on ruskeita ja vaaleanpunaisia siilejä! (Sain myös Siilipiparimuotin, mutta sen ostopaikkaa en tiedä. Joku käsityökauppa kuulemma...)
Katjuska
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 13 Joulu 2005, 22:21

En tiiä et onks tää löytö mutt kuitezki nii voiskos joku käydä zekkaa ikean sivuilla ( en osaa laittaa linkkiä ja se ois ollu hurrrjan pitkä:) ) <br>No mee sivuille ja klikkaa sisustus tarvikkeet kohtaa. sit koristeist ja koreist: korit. ja sitten vielä HAKEBO-kori. onx hyvä kotipesä?! ETT 3,95 e neljä kpl koreja iso, tosi-iso, pikkuruinen ja siitä väliltä...!
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Mimmi » 13 Joulu 2005, 23:27

Ihastelin seppässä siili-alushousuja. Harmitti vain,että olivat lasten kokoja. <br> <br> <br>Itse kerään sitä Iittalan punaista/oranssia Origo-astiastoa ja mua niin suunnattomasti houkuttelis ostaa Fritsulle saman sarjan munakupin ruokakupiksi! Olis se vaan aika söpöö kun meillä olis sitten kaikkien ruokalautaset samaa sarjaa ;) On vaan vähänturhan kallis ruokakupiksi. :P
Mimmi
Member

ViestiKirjoittaja MiaE » 14 Joulu 2005, 00:36

Niin mutta pitää siilienkin saada laatuastioista ruokansa..meillä on koko-sarjan lautasia siileillä ja pentikilta ostettuja pikkulautasia. Matokupit on kyllä sit eläinkaupasta semmosia korkeereunasia malleja, ettei pääse kiipee yli...Täytyis vaan löytää enemmän tommosia aatelisiileille sopivia kippoja, ku en halua, että kaikki on samanlaisii..=0) <br> <br>Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, Riihimäen kukkakaupassa, ent. Peltolan puutarha on semmosia kukkaruukkuun upotettavia koristesiilejä. Semmosia pienen nyrkin kokosia..oikein nättejä. Sain semmosen synttärikukan mukana..kukka tosin on jo puolkuollu. En käsitä mikä sillä on..yleensä kukat voi meillä hyvin =0)
MiaE
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 14 Joulu 2005, 09:57

<b>Mimmi</b> minullapas onkin ko. siilialushousut (tosin niitä oli paria eri mallia ja minulla on ne boxeri-malliset). Lisäksi ostin sieltä Seppälän lastenosastolta suloisen vaaleanpunaisen siilipyjaman ja siilisukat liukuesteillä. Mittaa minulla on reilut 170cm joten se suurin koko on justiinsa passeli. Kaikki vaan ostamaan itselleen joululahjoja! Siinä pyjaman paidassa ja alkkareissa muuten ne siilin silmät loistaa pimeässä. ;)
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Katinka » 14 Joulu 2005, 15:43

Höh, minä peuhasin Seppälän alkkareita yhtenä päivänä, mutten älynnyt katsoa olisiko siilikuvioisia.. olenkin sopivasti tänään menossa ostoksille.. :)
Katinka
Member

ViestiKirjoittaja laululintu » 18 Joulu 2005, 20:28

Ihan tosi O.o on pakko mennä katsomaan heti huomenna seppälään ---> minulla meinaan on sitä sarjaa muitakin alushousuja :D
laululintu
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 18 Joulu 2005, 21:55

öö sori unohdin mille sivuille ;) NO IKEAN SIVUILLE!
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Anne57 » 29 Joulu 2005, 00:10

Nämä on siskoni ostoslöytö,minulle joululahjaksi : Näyttelijä ja kuvataiteilija Tuija Piepposen ja Johann-puun yhteistyönä tekemä siili aiheinen taulu nimeltä Siilin ihana elämä. Luulen että taulu on löytynyt Anttilasta ja niitä on ainakin neljä eri aiheista siili taulua.Kerään koko sarjan. Kehykset on joko harmaan sinistä tai kirsikan ruskeata puuta.
Anne57
Member

ViestiKirjoittaja tawnia » 16 Tammi 2006, 16:14

Ostin tänään pinsetit kämp-gallerian LIFE-kaupasta. Hintaa oli huimat 1,20 ¤. Samasta paikasta saa myös ihania keraamisia ruokakuppeja 1,90 kappale. Tämä on siis jonkunnäköinen sisustuskauppa. <br>Sinne vaan käymään kaikki ne, jotka mieluummin koskevat sirkkoihin pinseteillä kuin käsillä xD <br><a href="http://www.suomensiiliyhdistys.fi/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=0" target="_new" rel="nofollow">http://www.suomensiiliyhdistys.fi/gallery/displayimage.php?album=lastu p&cat=0&pos=0</a>
tawnia
Member

ViestiKirjoittaja Kitty » 16 Tammi 2006, 18:16

Mä vaan en tiiä mistä se löytyy se boxi.varmaan kanit ja jyrsijät?Meenkin kattomaan tietokoneelta :)
Kitty
Member

ViestiKirjoittaja maija » 19 Tammi 2006, 05:14

ja taas näitä mun asuntolöytöjä siileille:) eli lidliin tulee tänään 19.1.2006 sellainen vitriinikaappi (69?) josta saisi oivan asunnon siilille pienellä muokkauksella..mä ainakin perjantaina käyn ostamassa kun palkka tulee.lasiovet ja ihan fiksun oloinen ja jos osaa muokata niin ei ole ongelma edes juoksupyörää sijoittaa..ramppeja ja lisätasoja sinne ja hyvä on..
maija
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 19 Tammi 2006, 09:02

Lidlissä kun vaikuttaa olevan niin usein kaikkea hyödyllistä myynnissä, niin vinkkaanpa, että nuo heidän tarjoushintansa ei aina ole pelkkiä tarjoushintoja. Tavarat vain ovat esillä noina tiettyinä päivinä ja niitä saa ostaa jälkeenkinpäin tuohon tarjoushintaan, jos niitä vain varastossa riittää. En mene vannomaan, että pitäisi paikkansa kaikkien tavaroiden kohdalla, mutta kannattaa kysyä ainakin. :) Näin me löysimme itsellemme edullisen MP3-soittimen.
Memma
Member

ViestiKirjoittaja maija » 19 Tammi 2006, 16:30

noikin saattaa olla ens viikolla 59? jos ne ei mene ennen sitä.siellä oli ainakin äsken aika paljon kiinnostuneita meidän lähi lidlissä..jos siitä ei löydy niin pakko kai huomenna ajaa pirkkalan tai kangasalan puolelle(jos katjuska ei rohmua kaikkia=D) <br> <br>niin ja kaappi oli ihan hyvän näkönen vaikkakin on aika kapea mutta onhan siinä tilaa ylöspäin. jos tosta tulee hyvä niin meille tulee mahdollisesti sitten iso kanin häkki myyntiin..tai 2:)
maija
Member

ViestiKirjoittaja Taina » 20 Tammi 2006, 20:34

Sain Joulupukilta savisen siili krassialustan ,jossa voi pitää tietty muutakin. Sain myös siili rukkaset ja meikkipussin ala Seppälä. <br>Tuomaanmarkkinoilta sain 3 kpl.jostain "tuohesta" tehtyä, kevyttä siiliä ja siiliaiheisia jääkaappimagneetteja (keraamisia) <br>Itse tein huovuttamalla avokkaalle siilitaulun. <br>Ei lopu siilikama meidän siililästä.Ei. <br>Avokas toi seinänaulakkosiilin matkoiltaan eteiseen.
Taina
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Nikkarointi & vinkit