Hyönteisiä halvalla

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja tawnia » 16 Tammi 2006, 19:41

Jos joku on Helsingistä tilaamassa, niin voisinko tulla tilaukseen mukaan mikrosirkoillani, kun toi ei suostu ottaa mun visa electronia hyväksytyksi. En tajuu. Ärsyttää.
tawnia
Member

ViestiKirjoittaja Kati_O » 16 Tammi 2006, 23:22

Vinkki Electronin käyttäjille! <br>En tiedä mitkä ovat ohjeet nykyään, mutta Visa Electronia ei ainakaan pari vuotta sitten suositeltu käytettäväksi nettiostoissa (varsinkaan jos kauppa oli toisessa maassa). Tilailin tavaraa briteistä ja jenkeistä, en nyt muista missä nettikaupassa silloinkin Electron kävi. Kysyin kuitenkin pankista varmistusta Visa Electronin käytölle. Sanoivat sieltä, että eivät missään nimessä suosittele, ja siihen sisältyy riskejä. Tarkemmin voi kysellä sitten omasta pankistaan, voihan olla että nykyään on eri juttu.. Pankin täti sanoi, että turvallisesti (tai ainakin pienimmillä riskeillä) nettishoppailua voi harrastaa vain Visalla, Masterilla, Dinersillä tms. luottokortilla.
Kati_O
Member

ViestiKirjoittaja tawnia » 16 Tammi 2006, 23:23

Tuossa kaupassa ei ainakaa diners clubi käy :|
tawnia
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 17 Tammi 2006, 09:16

Minäkin tiedustelin pankistani miksei Visa Electron käynyt ja en ollut hyväksynyt siihen verkkomaksuominaisuutta. Sen sai ainakin Osuuspankin verkkopalvelussa helposti muutettua klikkaamalla vain rasti ruutuun. Eivät ainakaan minua pelotelleet pankissa sen pahemmin, sanoivat vain, että Verified by Visa sivustot ovat luotettavia. Jouduin vielä kuittaamaan maksuni avainluvulla eli tavallaan allekirjoittamaan. Tuolla nimenomaisessa paikassa maksut hoitaa vielä ihan tunnettu pankki, joten uskaltaisin luottaa siihen, vaikka moniin muihin en luotakaan. :)
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Katjuska » 17 Tammi 2006, 14:25

Onkos joku jo saanut siililleen eväitä tuolta paikasta? <br> <br>Minuakin kiinnostaa tilata, tosin pelkkiä pikku ja jättimatoja. Jospa uskaltaisi... <br> <br>Mites, saakohan siihen sitten seurantakoodin mukana, niin ei jää postiin mätänemään yhtään liian pitkäksi aikaa?
Katjuska
Member

ViestiKirjoittaja Katjuska » 17 Tammi 2006, 14:54

Menin sitten ja rekisteröidyin tuonne Globalille. Laitoin tulemaan kokeeksi puoli kiloa jauhiksia. Ne ainakin selviää paremmin pakkasesta kuin isot. Toivotaan, että homma onnaa ja tuolta sais tästä lähtien noi madonluikerot. :D Jännää!
Katjuska
Member

ViestiKirjoittaja maija » 17 Tammi 2006, 16:38

mä ajattelin tilata kilon kun se oli melkein saman hintainen kuin puolikaskin..tuuppaa siitä sit farmiin muutaman ja pakkaseen loput.teemukin ilahtuu varmasti kun pakkaseen ilmaantuu kilo matoja:)
maija
Member

ViestiKirjoittaja Roosa » 17 Tammi 2006, 18:09

Nenu, ethän olis tilaamassa? pistetään kulut puokkiin. Kattelin just herpin sivuja, aikasta halvalla on öttiäisiä sielläki, ja ihan läheltäki saa.
Roosa
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 18 Tammi 2006, 13:53

Nyt on örkkitilaus Global Live Foodsista turvallisesti perillä. Suurin osa näyttäisi olevan hengissäkin näin ensi näkemältä. Vielä en ole sen tarkemmin ehtinyt pakettia tutkia, koska olen töissä. Paketti toimitettiin ovelle saakka. Mukaan oli pakattu myös lämpöpusseja pitämään örkit lämpiminä. Nyt voin suositella kaikille! Oli oikein hyvä palvelu mielestäni, ja pikainen. :)
Memma
Member

ViestiKirjoittaja ritvis » 19 Tammi 2006, 14:22

Pakko hehkuttaa :) Tilasin maanantaiaamuna noin kahdeksan maissa aamulla puoli kiloa isoja jauhiksia ja 3 rasiaa vähä-äänisiä sirkkoja. <br>Eilen (keskiviikkona) oli kotiin tullut ilmo ettei iso kirje(paketilta se minusta näytti) mahtunut postiluukusta ja on seuraavana päivänä paikallisessa postipisteessämme R-kioskilla noudettavissa. Ärrälle postit tulee kahteentoista mennessä ja kävin sitten äsken jännittyneenä hakemassa paketin lähiärrältä. Näin nimittäin jo kauhukuvia paleltuneista/pilaantuneista hyönteisenraadoista, täällä Espoossa kun oli aamulla -20 astetta kylmää! Kumpikin tilauslaji on kuitenkin jotensakin pakkasherkkää. <br>Jättijauhikset olivat todella kiiltäviä eivätkä olleet moksiskaan matkustamisesta ja sirkoista joku(vaikka olivat L kokoa, eivät XL) sirputti parin minuutin kuluttua. Paketissa oli Memman mainitsema lämpöpussi ja jättikset olivat erikoisessa muovikangassäkissä sanomalehtipaperien ja purun seassa. <br>Hintana lystille: jättijauhikset puoli kiloa 22 euroa ja jamaikalaiset sirkat 3 tuubia(tuubissa 50 kipaletta) 9 euroa ja postikulut 0 euroa.
ritvis
Member

ViestiKirjoittaja zoozoo » 19 Tammi 2006, 15:09

Olisin tilannut mutta toi herjaili mun visaa :( <br>Mitä olette laittaneet siihen myöntöpäivä kohtaan, ja mikä on se viimeinen kaksinumeroinen luku? Mulla lukee visassa vain mihin asti se on voimassa.
zoozoo
Member

ViestiKirjoittaja NamiSiili » 19 Tammi 2006, 15:50

No voihan kyy! Meidän tilausta ei näy vieläkään, tilattiin siis perjantaina illansuussa 500 kpl niitä jotain silent large sirkkoja... Avokki on ollut kotona aamupäivisin päivystämässä postia mutta ei vaan kuulu. Toivottavasti huomenna saapuisivat. Kai posti ilmoittaisi meille, jos jostain syystä eivät esim. suostu pakettia meille toimittamaan..? Jännittää. Global Live Foodsin sähköpostissa kyllä luki että tilaus on onnistunut.
NamiSiili
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 19 Tammi 2006, 15:51

Myöntöpäivä ei ollu "tähtikohta" eli ei ollut pakollinen. Jossain kysytään luottokorteista sellaista 3-numeroista turvalukua, joka löytyy kääntöpuolelta siitä mihin nimmari laitetaan. Toivottavasti pääset näillä tiedoilla eteenpäin...
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Katjuska » 19 Tammi 2006, 16:12

Mä en laittanut niihin kenttiin kuin kortin numeron ja sitten sen voimassaolapäivän. Maksu oli mennyt vaikka ne toiset kentät jäi tyhjiksi. En tiedä yhtään koska paketti tulee, mutta tiistaina iltapäivällä taisi lähteä se mun tilaus. <br> <br>TÄRKEÄÄ! Mihin aikaan ne yrittävät sitä tuoda kotiin? olen itse kotona aina vasta puol 6. ??? Tiadan saada pakettini siis vasta maanantaina haettua postista... :(
Katjuska
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 20 Tammi 2006, 10:29

Mun paketti saapui töihin joskus puolilta päivin. Tyypit, jotka toimittaa Turussa Reptilican paketteja on ainakin liikenteessä vähän puolenpäivän molemmin puolin. Itse silloin kinastelin niiden kanssa myöskin toimitusajoista...
Memma
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinto & ruokinta