Mä tilasinkin työpaikalle, että saan ne heti ja kun en oo päiväsaikaan muualta saatavissa, mutta laskutusosoite on kuitenkin kotio.
<br>
<br>Edit: perjantaina ja maanantai aamulla jätetyt tilaukset saavuttivat mut Turussa keskiviikkona puoliltapäivin.
Maanantaina klo 18 (Suomen aikaa) jätetty tilaus on tänään perjantaina noudettavissa postissa.
<br>
<br>Taidan itsekin laittaa ensi kerralla toimitusosoitteeksi työpaikan, tulee tännekin säpinää, kun sirkat sirittävät nurkissa
Varmasti tinin ohjeella tulisi säpinää
<br>
<br>Mutta takaisin aiheeseen... Kävin hakemassa paketin ja kaikki OK. Minusta tosin nuo sirkat olivat ennemminkin M-kokoisia eivätkä suinkaan "Large", mutta eivätköhän nuokin tule syötyä. Jättikset (puoli kiloa) olivat sellaisessa pussissa jossain leseessä, mukana oli sanomalehteä rytättynä.
<br>
<br>Sekä sirkoilla että jättiksillä tuntui olevan kova jano ja varmaan nälkäkin, kiinankaali häviää silmissä.
<br>
<br>Loistava toimitus, ainakin tällä kertaa, taidan ruveta vakioasiakkaaksi.
Tuulia: niin, en tiedä oliko tuolla postinumerolla oikeasti vaikutusta. ;-D Olen vaan niin ylpeä ja tyytyväinen siilurankin puolesta, kun tajusin reitittää paketin kotiin ja on kerrankin kunnolla öttisevästä. Oikeasti rassasi aina rempata ostamassa pieniä purkkeja kalliilla hinnalla eläinkaupoista.
<br>
<br>Ensi kerralla tilaan pienempiä lokusteja ja yritän lihottaa ne itse. Äijä tykkää niistä kovasti.
Tuossa kun omaa tilaustani juuri tein niin huomasin, että siellä ovat vähän postitukset muuttuneet.
<br>
<br>Free first class post 2-14 days , ilmainen
<br>Airmail for the rest of Europe 2-5 days, ja se maksaa pikkasen
<br>
<br>Oletteko käyttäneet tota ilmaista?
No niin, nyt ei ole tullut niin nopeasti kuin ekalla kerralla.
<br>Pitää ottaa huomenna porkkanoita ja salaattia mukaan töihin, jotta nälkäiset öttiäiset saavat heti evästä.
Minä sain pakettini eilen, sirkat asianmukaisesti muovirasioihin pakattuna. Pieni osa oli matkalla heittänyt henkensä, suurin osa eli elävät näyttivät olevan tosi hyvässä käveessä. Muska ja pojat herkuttelivatkin jo heti illalla. Varsin positiivinen kokemus, elikkä minusta saavat varmasti vakioasiakkaan
Perjantaina tilattu eli maanantaina lähtenyt paketti saapui kotiovelleni juuri äsken. Jättikset olivat, yllätys yllätys, kohmeessa ja pieni osa kuolleita. Hetken aikaa ruoassa möyrittyään ja lämmettyään näytti matosilla olevan kaikki ok.
<br>Tavalliset jauhomadot ovat aika kuivuneita ja rääpäleitä, mutta eiköhän nuokin henkiin saada.
<br>Tilaan toistekin