Olen haaveillut toisesta siilistä jo pitkään. Toiveissa olisi hiukan erikoisemman värinen tyttö. Suurinta intoa laimentaa että on olemassa 28 virallista kasvattajaa + erinäinen määrä ei-virallisia kasvattajia, "vahinkopoikasia" ja ensimmäisiä poikueita, joille voisin soittaa tai laittaa mailia.
<br>
<br>Jos saisin vastauksia, todennäköisesti jäisin jonottelemaan muutaman kasvattajan omille listoille (?), kun sitten oletetaan että saisin siilin kasvattajalta X, ilmoittaisin näille muille kasvattajaille etten haluakkaan siiliä. Kaikkihan ei varmaankaan näin tee, vaan jää sitten "kummittelemaan" kasvattajien omille listoille ja vääristää näin poikasten kysyntää.
<br>
<br>Vanhan varauslistan aikaan otin yhteyttä vain yhteen tahoon (Tiinaan) ja sain häneltä aikoinaan varmistus viestin kun listasijoitukseni koheni. Helpompaa ostajalle, myös kysyntä/tarjonta kohtasivat mielestäni paremmin, koska kasvattajat tiesivät onko listalla paljon vai vähän ihmisiä.
<br>
<br>Kannattaisin siis vanhaan "listaan" siirtymistä takaisin. Jos siis löytyy joku halukas poikasvälittäjäksi. Hirveä työmäärä varmasti, hatun nosto sille joka ottaisi hoitaakseen! Mutta ehdottomasti mielestäni selkeämpi sekä ostajille että myyjille.
<br>
<br>Mulle ei aukea Kaisan ehdotus, kun oon vissiin vähän hidas
Siis eikös se varauslista toiminut juuri niin? "Hyväksytyt kasvattajat ilmoittaisivat jollekin määrätylle henkilöllle, joka siis ylläpitäisi tätä toista listaa, poikassuunnitelmistaan ja poikueiden syntymistä."