Lisää kokemuksia tästä aiheesta:
<br>
<br>Mä olen tilannut tuolta nyt kolme kertaa. Eka tilaus tuli noin kahdessa päivässä ja hyvä niin, siinä kun oli puoli kiloa jättiksiä pienien sirkkapakettien lisäksi...seuraava (3 pakettia eri sirkkoja, n. 10 kpl/paketti) kesti yli kaksi viikkoa joten olivat kaikki kuolleet. Kolmas tuli hyvin nopeasti, siinä oli tarkoitus olla kolmia eri sirkkoja mutta paketissa olikin vaan kaksia. Pistin sähköpostia, jonka jälkeen lähettivät uuden lähetyksen jossa oli kaikkia kolmia sirkkoja - siis ne, jotka puuttuivat, ja lisäksi ne kaksi joita oli jo tullut aikaisemmin. En tiedä, että hyvitykseksi vai vahingossa, mutta parempiin suihin menivät
Vaikka yksi lähetys tuli kuolleena, olen siis lähes +-0 tuon puljun kanssa, kun lähettivät ylimääräisiä. Kaikki ovat olleet normaali postilla ja niin kai aion jatkossakin tilata. Ja aion siis jatkossakin tilata, tulevat kuitenkin edullisemmaksi kuin eläinkaupasta ja lisäksi ovat hyväkuntoisia ja paksuja.
<br>
<br>Albert suosittelee tuolta tilattavaksi lokusteja, sekä isoja "keltamustia" että mallia "hopper" (niitä metrinmittaisia hirviöitä). Ruskeat hiljaiset sirkat haisivat ihan kuolemalta, niiden mukana tuli niitä mustia matoja (niitä über-turkiskuoriaisia tai mitä ovatkaan), ne eivät olleet hiljaisia vaan sirittivät kuitenkin (eivät tosin niin kovaa kuin kenttäsirkat) ja kaiken lisäksi Albert ei tykännyt niistä, joten sen kokeilun aion jättää siihen. Ja niin, jättiksiä Albert suosittelee tottakai, mutta sitä tuskin tarvitsee mainita