Esitelkää itseänne :)

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Marika T » 28 Helmi 2006, 11:59

Heippa! <br> <br>Olen uusi täällä palstalla.Onnistuin vihdoin rekisteröityä tänne. <br>Nimeni on Marika,ja minulla on 2siiliä. <br> <br>Tassu ja Neea,ihania kumpikin :) Tassu poika,Neea tyttö.Poikasia olisi suunnitteilla.Neea on 8kk,Tassu kohta 8kk.Eli sopiva ikä :) <br>Kohta siis viedään pariskunta treffeille.Asumme Kokkolassa.Avomieheni ja 2hamsterin kanssa. <br> <br> Marika
Marika T
New member

ViestiKirjoittaja Leia » 28 Helmi 2006, 14:17

Kiitos Pirjo, nyt kun olen saanut ihan luvan röyhistellä ja leuhkia, aion aika-ajon tehdäkin niin. ;) Ja galleriaan tulee kuvia aina sitä mukaa, kun saan heilahtamattomia ja muutenkin suhteellisen onnistuneita napattua. :)
Leia
Member

ViestiKirjoittaja ritvis » 28 Helmi 2006, 20:27

Esittäydyn uudelleen vuoden tauon jälkeen: Etunimenä on Maarit ja aviomies tunnistaa edelleen nimen Kari. Lapsia on kaksi Sanna 12v ja Sakari 9v. Asustelemme Espoossa Rastaspuistossa ja harrastamme judoa, jalkapalloa, painia, aikidoa, akvaarioita ja siilejä. Hankimme Leppävaariosta viime viikolla 10 vuoden tauon jälkeen 8 kiekkokalaa. Yhtä hullua touhua kuin siilienkin hankkiminen :) <br> <br>Siilimme ovat Yökankaan Pictor eli herra Pörri (syntynyt 10.11.2003 Luna&&Amon) ja ihastuttava pikkualbiino Afrodite(Saksan tuonti Olssonilta ikää hieman alle vuosi). Kummatkin kompakteja ihanuuksia, painoa noin 330 grammaa.
ritvis
Member

ViestiKirjoittaja Tapis » 28 Helmi 2006, 20:41

Hei! <br>Meidän siilin nimi on Sisu ja hän on 9 kk vanha nuorimies. <br>Asumme Nurmijärvellä Lepsämässä. Perheessämme on myös kaksi kissaa, jotka eivät noteeraa Sisua ollenkaan. Eli tulemme hyvin kaikki toimeen saman katon alla. <br>Sisu syö aikahyvin kaikkia ruokia mitä tarjotaan, mutta pillarsit ja muut ötökät on kuitenkin ihan lemppareita.
Tapis
Member

ViestiKirjoittaja Siiliz » 01 Maalis 2006, 22:06

Minusta: Nimeni on Tiia. En oo viel siis täysikänen. Asun Lappeenrannassa ja niin poispäin. <br> <br>Sitten se tärkein: Sen nimi on Viivi. se täyttää 8. huhtikuuta, 2 vuotta. <br>Se on väriltään suklaa, ja erittäin persoonallinen tapaus. oikea sylisiili, mokoma lullero. kotona sitä kaikki vaan palvoo, ja paapoo. Ihan siis pilalle helllitty melkeinpä. :D :)
Siiliz
Member

ViestiKirjoittaja michi » 03 Maalis 2006, 16:42

Huomenna tulee Sulo!!! :))) <br> <br>Olen tosiaan miettinyt tuota ikäasiaa ja - kaikella kunnioituksella - Sulon hoidon huomioonottaen en jaksa edes toivoa että se eläisi pitkälle yli kolmen vuoden. No okei, toivon, mutta olen realistinen asian suhteen. <br> <br>Totta kai olisimme voineet ottaa heti vauvan, mutta en näe mitään syytä, miksemme ottaisi aikuista siiliä, joka tosiaan tarvitsee uuden kodin. En kyllä hennoisi katsoa vierestä ressukan joutumista toiseen mahdollisesti yhtä tiedottomaan ja taidottomaan kotiin kuin missä se nyt on. En toki väitä itsekään olevani siiliekspertti, mutta onneksi olen eksynyt oikeaan paikkaan, missä tietoaukkoja voi paikkailla. <br> <br>Onhan tässä jo tullut katseltua noita poikasilmoituksia vähän "sillä silmällä". Ihan ensimmäiseksi täytyy kuitenkin totuttaa vanhaherra uuteen kotiin ja moniin moniin ihmeellisiin herkkuruokiin, joista se on jäänyt paitsi :)
michi
Member

ViestiKirjoittaja Mishe » 03 Maalis 2006, 17:04

michi: Jos sulla löytyy halua, niin mailaa ihmeessä mulle, vaihdellaan kuulumisia ja kommelluksia siilien osalta! Sähköpostiosoite löytyy jäsen-tiedoista. :) <br> <br>nimimerkillä: reilun kaksivuotiaan "ottolapsen" onnellinen omistaja :)
Mishe
Member

ViestiKirjoittaja AnuH » 09 Maalis 2006, 19:13

Heips! <br>Olen Anu ja Sepe-nimisen siilin onnellinen omistaja. Sepe on vasta 3,5 kuukautta ja se viihtyy hyvin sylissä. Sepe tykkää nukkua, lymytä ja tutkia uusia hajuja. Raksut ja madot on Sepen herkkuja. <br>Sepen hankkimista edelsi meidän kaksihenkisessä perheessä pitkä harkinta-aika, jolloin ahmin kaiken tiedon siileihin liittyen. Nyt olen tosi tyytyväinen päätökseeni hankkia siili. Sepen touhuja on ihana seurata. Välillä oottaa jo aamupäivällä iltaa ja Sepen heräämistä. Asustan avomieheni ja Sepen kanssa Lappeenrannassa.
AnuH
New member

ViestiKirjoittaja Rauhaton » 12 Maalis 2006, 14:56

Terve! <br> <br>Toimin vastedes Helleyön Kuuran, tätänykyään Huugona tunnteun poikasiilin orjana. Rauha olen nimeltään, 19-vuotias vaimoke Itä-Helsingistä. Odoteltiin siilipoikaa jo viime syksynä taloon mutta muutto laittoi hankkeelle stopin. Tammikuun lopussa sitten sain tiedon että nyt saa tulla hakemaan uudesta poikueesta eräs pikkuherra pois. Ja voi minkälainen mötikkä sieltä tulikaan :) nyt n. 3 ja puoli kk vanha Huugo on sopeutunut meidän kaksihenkiseen perheeseen mainiosti ja vie nykyään kaiken huomion meidän taloudessa. Mutta niinhän se kuuluu ollakkin ;)
Rauhaton
Member

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Maalis 2006, 23:16

Selailin tätä läpi,ja huomasin sivulla 4 Kiken kirjoittaneen tämän viestin (päivämäärä 18.5.2004) :Päivitellääs tietoja,eli olen mallia -82 oleva nuori nainen.Asustelen Rovaniemellä miekkoseni ja pienen eläintarhan kanssa.Laumaamme kuuluu tällä hetkellä Elvis ja Illusia siilit,melahäntä tulilisko Santtu,kaloja sekä kaksi kääpiökynsisammakkoa<i>Eikös Illusia ole syntynyt vasta v.2005?Onhan se.Mitäs häikkää siinäkin on..Onkos siinä jokin vika? :)</i>
Kitty
Member

ViestiKirjoittaja tini » 12 Maalis 2006, 23:19

Kitty, olisiko vaikka niin, että alkuperäisen viestin Kikke on kirjoittanut tuolloin, mutta kuten itsekin viestissään toteaa "päivittää tietoja" kun tilanne on muuttunut erilaiseksi. turha sitä on kirjoittaa saman ihmisen useampaa viestiä samaan aiheeseen :)
tini
Member

ViestiKirjoittaja ritvis » 13 Maalis 2006, 13:04

Hmmh, Kikellä on sitten jotkut turbo-oikeudet tänne. Itse en pysty muokkaamaan vanhoja viestejäni :)
ritvis
Member

ViestiKirjoittaja Marianne » 13 Maalis 2006, 13:05

Moderaattorit pystyvät muokkaamaan viestejä aina ;)
Marianne
Member

ViestiKirjoittaja ritvis » 13 Maalis 2006, 13:06

Poisto-oikeutta kaipaa joskus, kuten nyt, kun tämä viesti änkeytyi kahteen kertaan...
ritvis
Member

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Maalis 2006, 15:24

Ei Illusia ole syntynyt edes tuolloin.Ei edes Elvis.....Äh empä tiiä.. <br> Kikkehän päivitteli tietoja v.2004..Miks modet olis vaihtanu päivämäärän? ;)
Kitty
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu