Hei vaan kaikki!
<br>
<br>Tänään täällä ensimmäistä kertaa. Eilen ystäväni soitti ja sanoi että joutuvat luopumaan siilistään ja kysyi mahtuisiko meille yksi pieni siili. Olin tullut mieleen tunnetusti kovin eläinrakkaana ja ehkä siksikin että heidän poikansa pääsisi edelleen katsomaa siiliä.
<br>
<br>Meillä asuu jos jonkinmoista möngertäjää, muttei aiemmin siiliä. Tietonikin niistä ovat kovin heikot. Nyt on työpäivä kulunut (hyi minua
)kivasti kun olen selvitellyt tietoja. Ja olen nyt jo varsin innoissani siilin tulosta.
<br>
<br>Nyt vaan on esiin tullut kysymys johon kysyisin apua, jos jollain on kokemusta. Eli meillä on oma huone kaneilla ja siellä vanha vaatekaappi, jossa tällä hetkellä on kanien tavaroita. no kaappi tietysti tyhjennettäisiin ja siili saisi siitä oman kodin. Jostain luin että jossain tapauksissa kani ja siili olivat tulleet toimeen. Vähän tuntuu minusta oudolta... Mutta miten on? Onko kenelläkään kokemusta? Tietysti kyseeseen tulisivat sitten jaloittelu vuorot, esim. kanit päivät ja siili yön. Mutta onko kokemuksia? Ongelmia?
<br>
<br>Ja kaikki neuvot tulevat muutoinkin tarpeeseen, imen tällä hetkellä tietoa kuin pesusieni! =)