Kimppatilaus?

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Salla L » 11 Huhti 2006, 21:25

Ei ole kyllä tullut perille, koska yhtään Hennaa ei ollut tilaajissa! Eilen tulleet kerkesi kyllä. Oletko varma että laitoit osoitteeni oikein, se loppuosa on tosiaan raa.to eikä raato.fi? <br> <br>Laita minulle mailina mitä olisit halunnut tilata, voin laittaa Reptilicaan sähköpostia jos voisivat lisätä nuo sinun purkkisi vielä tilaukseen. En tiedä suostuvatko siellä tuollaiseen "lisäilyyn", mutta yrittänyttä ei laiteta :-)
Salla L
Member

ViestiKirjoittaja Nocturnal » 12 Huhti 2006, 12:11

Minua alkaa pikkuhiljaa todella ärsyttää tuo Reptilican toiminta. Tuntuu että lähes jokaisen tilauksen kanssa on ongelmia. Tavaraa puuttuu, tavara on vääränlaista, tavara vanhentuu kuukauden sisällä... Tässä alkaa tehdä mieli laittaa Reptilicalle massapalautetta suomalaisilta siilisteiltä. Olisiko aika alkaa etsiskellä toista luotettavampaa kauppaa? Ei kai Reptilica voi olla ainut halpa ötökkämyyjä EU:n sisällä?
Nocturnal
Member

ViestiKirjoittaja tawnia » 12 Huhti 2006, 16:37

Mulla on vähän sama homma. Maanantaina illalla laitoin mailia ja jos olet laittanut kaikille tilaajille mailia ni minä en taida olla listassa. Tarkistin, että ainakin oikeaan osoitteeseen olen mailin laittanut.
tawnia
Member

ViestiKirjoittaja Salla L » 12 Huhti 2006, 18:11

Kaikille laitoin nyt sähköpostina summat postikuluineen. Ja Tawniankin tilaus oli kyllä mukana, minä vain olin sählännyt vastausviestin kanssa! Valitettavasti Henna ei mukaan päässyt, ei voinut enää jälkikäteen lisäillä tilausta. <br> <br>Nocturnalin kanssa olen kyllä samaa mieltä, varsinkin jos nyt sitten meinaavat veloittaa mun luottokorttia kolmeen kertaan kun se ei sitä millään meinannut hyväksyä maksuvälineeksi... Toivottavasti ei, ihana setviminen asiassa muuten. Ei nyt kuitenkaan maalailla piruja seinille vaan toivotaan että tulee nopsaan kaikki tilatut purkit ja päiväystä niissä riittää pitkälle!
Salla L
Member

ViestiKirjoittaja Kaisa » 12 Huhti 2006, 18:28

Minunkin tyytyväisyyteni Reptilican toimintaan on laskenut kuin lehmän häntä alun jälkeen. <br> <br>Minullahan on ollut koko ajan ongelmana se, että aina on puuttunut jotain pientä (alle 20 euron arvosta) joka tilauksesta. Ei saa rahapalautusta eikä jälkitoimistusta, vaan alennuksen seuraavasta tilauksesta. Näppärä keino sitouttaa ihmiset tilaamaan tavaraa heiltä, jos haluaa hyväkseen jo ennakkoon maksetut rahat, niin on aina vaan pakko tehdä uusi tilaus ja toivoa parasta. <br> <br>Ikävä kyllä en ole vieläkään etsinnöistä huolimatta löytänyt Reptilicaa halvempaa nettikauppaa.
Kaisa
Member

ViestiKirjoittaja Nocturnal » 12 Huhti 2006, 18:32

Mutta onko halpa hinta sen arvoinen jos joka kerralla menee tilauksessa jokin ahterilleen? Ja luulisi että on jokin laki jonka mukaan ne rahat pitäisi myös palauttaa.
Nocturnal
Member

ViestiKirjoittaja Katjuska » 12 Huhti 2006, 18:54

Outo juttu, mulla on aina ollut kaikki aivan ok Reptilican kanssa. *koputtaa puuta*
Katjuska
Member

ViestiKirjoittaja Salla L » 13 Huhti 2006, 19:08

Palvelun nopeus on ainakin kohdallaan, tänään on kimppatilaus lähtenyt suomea kohti! Saapunee siis todennäköisesti ensiviikolla, ilmoittelen sitten kaikille sähköpostitse kun olen tarkistanut tilauksen ja saa tulla noutamaan omansa pois.
Salla L
Member

ViestiKirjoittaja Katjuska » 14 Huhti 2006, 11:34

Juu nopeudesta ei pääse moittimaan, nyt tilaus tuli noin viikossa! Niin ja kaikki purkit täsmäsi kun eilen laskin ne. Tällä kertaa maksoin luottokortilla ja se lähti melkein välittömästi tulemaan Saksasta. Ennen tosiaan mulle tulleissa paketeissa kestänyt melkein neljäkin viikkoa....
Katjuska
Member

ViestiKirjoittaja Salla L » 24 Huhti 2006, 18:00

Kimppatilaus meni suoraan sanottuna ihan perseelleen. Tänään tuli juuri äsken paketti perille. <br> <br>Puuttui 5 isoa exoterran sirkkapurkkia, 1 nekton-rep vitamiini, 3:ssa Can`O ZooMedin etana purkissa oli vanha päiväys (maaliskuu 2006) ja sokerina pohjalla kaikki tilatut pillarssit ovat myös vanhoja päiväyksiltään! (52 purkkia) <br> <br>Pillars purkeista oli JOKA IKISESTÄ pyyhitty parasta ennen päivämäärä yli jollain karkealla (patapata tms?)jottei vanhaa päiväystä huomaisi! Vähän törkeää! Osasta pillars purkeista päiväys kuitenkin tästä "pyyhkimisestä" huolimatta näkyi kun tarkasti valon alla katsoi, 22 apr 2006, herää epäilys liekö osa sitten vieläkin vanhempia... <br> <br>Tässä nyt menee sit varmasti aikaa kun valitan Reptilicalle. Katsotaan saako noista rahat takaisin vai lähettävätkö uuden satsin. Melkein kaikki kuitenkin tilasi pillarsseja, jos joku oli joka ei tilannut saa tulla jo hakemaan omansa pois. Tai saa tietysti tulla hakemaan jo etukäteen muut purkit paitsi nuo pilllarssit ja etanat, jos ötököistä on kova pula.
Salla L
Member

ViestiKirjoittaja tawnia » 24 Huhti 2006, 18:20

No voi hemmetti. Tuo on jo aikamoista kettuilua tommonen! Kyllä näiden viimesimpien tilausten ansiosta usko reptilicaan on totaalisesti mennyt.
tawnia
Member

ViestiKirjoittaja Salla L » 24 Huhti 2006, 18:27

Joo, noi Pillarssit ketuttaa ihan huolella kun on selkeästi tahallaan pyyhitty päiväykset yli. Eli ei todellakaan vahingossa lähetetty vanhoja. Odotan kyllä Reptilicalta AIKA hyvää selitystä ja tietysti jonkinlaisen korvauksen. <br> <br>Ainoastaan 2 tilaajaa sai kaikki mitä oli tilannutkin... (ja meitä oli yhteensä 15)
Salla L
Member

ViestiKirjoittaja Kitty » 24 Huhti 2006, 19:03

No jopas on! Pöh,lähettää nyt vanhoja!
Kitty
Member

ViestiKirjoittaja Leia » 24 Huhti 2006, 19:18

Toivottavasti vastaavaat sieltä Reptilicalta pian, inhottavaa tollanen :/Täytyyki tästä lähtee pillarseja ostelemaan, loppuivat pari päivää sitten mutta aattelin, ettei kannata ostaa uusia kun kimppatilaus on tuloillaan.. Mutta tosi törkeesti toimittu Reptilicalta.
Leia
Member

ViestiKirjoittaja Kitty » 24 Huhti 2006, 19:43

Noniin, 2 kertaahan se sitten tuli.
Kitty
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinto & ruokinta