Siiliä odottavien palsta.

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja vire » 14 Huhti 2006, 20:25

No niin pian ollaan taas lähdössä kaupungille kattomaan löytyisikö siilejä. Kude... Viikko!!
vire
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 15 Huhti 2006, 11:11

6 päivää!!!!!!!! :) :) :) No, Vire: Miten teillä etenee? <br> <br>Tässä pari vinkkiä äitisi suostuttelemiseksi: <br> <br>JOS teillä on tulostin: Printtaa kalleriasta mielestäsi sööttejä siilien kuvia... <3 TAI jos ei ole: Näytä niitä äidillesi suoraan tietokoneelta... <br> <br>JOS teillä on joko astmaa tai allergiaa perheessä, niin printaa (tai näytä koneelta suoraan) KOKO "minä, siili ja allergiani" -ketju... <br> <br>Keskustelkaa asiasta (sekä hyvistä että hieman huonoistakun puolista) Ja käykäähän joko kasvattajalla tai eläinkaupassa siilejä tutkimassa... <br> <br>Ala jo pikapikaa suunnitella kaikkea siilille ja puhu siitä kokoajan! :D Näin saat äitisi mukaan hommaan... (JOS äitisi ei ole vielä silloinkaan antanut lupaa, niin sano: Olisit sanonut aijemmin, että "siiliä ei tule ja PISTE!" nyt on liianmyöhästä... Mä olen jo kerännyt 10 pahviputkea, ja suunnitellut häkin,...ja...ja...ja... Sitten puhu taas jotain viisasta äidillesi siileistä (Vaan kaikkea hyvää, ei huonojapuolia (Tuskin niitä onkaan siileissä... ;D)) Ja näytä vielä muutama kuva siileistä. (Kannatan poikaskuvia: Niihin äitisi rakastuu ihan 10000000 %!!!) <br> <br>Siis kokeile näitä vinkkejä, niin äiti kyllä pian heltyy... <3<3
Kude
Member

ViestiKirjoittaja vire » 15 Huhti 2006, 11:25

heh! Kyllä tänne vielä joskus siili tulee. Tai jos ei tänne niin vähintään silloin kun olen iso ja on oma kämppä. <br>Ai niin kude pistäisitkö pari hyvää poikaskuvalinkkiä.=D
vire
Member

ViestiKirjoittaja vire » 15 Huhti 2006, 12:06

<i>Jos jotain Helsingin lähellä asuvaa kiinnostaa, niin minulla on vieläkin edellisestä poikueesta jäljellä tyttö ja poika. *vinkvink* <br> <br></i> <br> <br>Jos on nettiosoite niin haluasin mielelläni tietää. Tutustuisin kuvilla vähän. Kuvagalleriassa jos on kuvia niin pyytäisin taas hakusanan. <br>Kiitos! Samoin kudelle!
vire
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 15 Huhti 2006, 12:28

:) <br> <br>Noh: empä juurikaan osaa linkittää, mutta yritänpä nyt: <br> <br>...Tai empäs yritäkkään... I can't!!! No mutta Vire, kyllä se teille aijemmin jo tulee :) Ties vaikka vielä tämän vuoden puolella!!! ---Tai joo, kyllä se tämän vuoden puolella vielä teillekkin ilmaantuu ;D <br> <br>Mutta etsi kalleriasta haulla "vauva" niin löytyy satadriljoonaa kuvaa vauvoista...
Kude
Member

ViestiKirjoittaja vire » 15 Huhti 2006, 12:36

Kokeilen nyt itsekkin. Pistän vaan jonkun linkin älkää ihmetelkö. <br> <br><a href="http://www.suomensiiliyhdistys.fi" target="_blank" rel="nofollow">www.suomensiiliyhdistys.fi</a> <br> <br>Muistakaa pistää eteen <a href="http://" target="_new" rel="nofollow">http://</a>
vire
Member

ViestiKirjoittaja Wolffie » 15 Huhti 2006, 12:50

Voi olla parempi, että näytät ne keskustelut ja kuvat koneelta. Kaikki äidit ei ehkä välttämättä arvosta jos kalliit mustepatruunat tyhjenevät aivan yhtäkkiä... <br> <br>Vire, et ole ainut, tervetuloa joukkoon ratkiriemukkaaseen =D Tosin mä odottelen armeijan loppua tässä... Oma vinkkini on, että osoita äidillesi kuinka osaat ottaa vastuun eläimestä. Tyhjennä tiskikone, pidä huonesi siistinä, vie roskat ym. kaikkea tämmöistä. En tiedä oletko vielä työikäinen, mutta tienaa itse rahaa siiliä varten kesällä; muista, että alkukustannukset eivät todellakaan ole suurimmat jos et kasvata ruokaeläimiä itse. <br> <br>Eli tämmöisiä vinkkejä... :)
Wolffie
Member

ViestiKirjoittaja vire » 15 Huhti 2006, 13:16

Kiitos! Kaikki ehdotukset otetaan vastaan:)
vire
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 15 Huhti 2006, 19:47

Sain koulun hyvistä arvosanoista ja kotitöistä rahaa... Kirjan lukemisestakin... :) Parani arvosanat koulussa!!! Huomattavaa hyödyllisyyttä!!
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 16 Huhti 2006, 14:33

ÄÄ!!! Prr, zhuingg, pojoing, röpöläpä...Suusaasiisaaddd!!! Plroiroi, fiuuuuu!!!! ÄÄ!!! Enää 5 päiväääääää... (*hyppii seinien välillä ja raapii itseään kuin hullu... ;D*) <br> <br>Ostettiinpa tollanen K-rautan musta alennus-saavi... 7 euroo makso ja sentit päälle. Siitä juoksis:) <br> <br>Pitäis laittaa kalleriaan sen asunnosta kuvia kunhan nuo tunnukset saan... Siispä 4 BILTEMAn pahvista laatikkoa (isoa kokoa). <br> <br>Tää on ihan tuskaa!!
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Anitta2 » 16 Huhti 2006, 15:02

Oletkos Kude käynyt katsomassa Pippuria yhtään. <br>Pippuri opettelee poikamieselämää nyt. <br> Jospa pidänki meillä, kjäh-kjäh ;)) <br>On se vaan niin söpö. <br>Nyt sitten juoksupyörä, pesät, madot, kipot ja fleeset valmiiksi. <br>Orjien valtias tulee pian.
Anitta2
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 16 Huhti 2006, 21:41

:)))! Joopsis joo, juoksupyöräkin on 5 cm isompi kuin tavalliset (45 cm)... Eetpäs pidä ittelläs, Anitta!! Meijän poika tulee meille vaikka kävellen... ;D <br> <br>Voih, olen jo P:n koko nimenkin päättänyt, mutta paljastan vasta kun hän on meille tullut... Eka nimi on silti Pippuri :)
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Tifa » 16 Huhti 2006, 22:27

vire, en ole laittanut kuvia poikasista nettiin mutta voit laittaa sähköpostia, niin voin lähettää kuvia :) <br> <br>tifa@avutonankka.com
Tifa
New member

ViestiKirjoittaja Kitty » 16 Huhti 2006, 22:38

avutonakka :D :D
Kitty
Member

ViestiKirjoittaja riisi » 16 Huhti 2006, 22:38

muistutetaas, että siilien myynti palstalla on kielletyä. Poikasten myynti ilmoitukset löytyvät poikasvälityksestä.
riisi
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu