Mä olen Pirkkalan Faunattaresta ostanut ruokaa ja iso ExoTerran sirkkapurkki maksaa 10,50e. Sikamaisen kallista mun mielestä ja sitä purkkia ei ihmisvoimin saa edes auki
Vakavasti harkitsen taas eläviä, se haju on mieltäkääntävä hyvin pian mutta ehkä silti parempi vaihtoehto. Madot meillä on eläviä, tosin ne on olleet pitkään jääkaapissa ilman mitään ruokaa. Pikkusiskon jatkuva natina huonosta ravintoarvosta sai ottamaan ne huoneenlämpöön haisemaan ja homehduttamaan kaurahiutaleita. Toivottavasti ny ovat sitte hyviä
<br>
<br>Ihan ite aiheeseen liittyen:
<br>Sulolla on nyt tarjolla ~6 tölkkisirkkaa, muutama jauhomato, 2-4 silkkitoukkaa, vähärasvaista naudan jauhelihaa reilu 1 rkl ja saman verran piltti-viili-seosta illassa. Kaikkea se ei kyllä kerralla syö. Kun se oli muutaman päivän ilman sirkkoja niin piltti-viili ja sinne sekoitetut silkkitoukat meni parhaiten. Jauhelihan astuessa kuvioihin se on lempparia ja sirkat ei vielä maistu. Parhaimmillaan Sulo on syönyt 10 sirkkaa illassa, silloin ei syönyt muita hyönteisiä ja hyvin vähän pilttiä. Sillä on ihme kausisyömistä, välillä kaikki kelpaa ja nyt viime yönä oli syöty vain jauheliha. Onkohan tuo huono juttu?
<br>
<br>Yleisesti ottaen tuntuu, että Sulo syö hirveän vähän ja että pitäisi tarjota enemmän, etenkin hyönteisiä. Kuitenkin kun noita ohjeita lukee niin kyllä se saa kaikkea, mitä perusruokaan kuuluu ja osaa itse syödä milloin mitäkin vaihtelevasti. Oonkohan mä vaan liian kriittinen?