Kevään 2006 tuffarit 6.5. Lappeenrannassa

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Memma » 02 Touko 2006, 15:26

Reissu Tuffareille kuulostaisi kyllä tosi hienolta! Mökkiviikonloppu letkeässä seurassa tekis kyllä hyvää tässä kiireessä. Harmikseni myös minulla kaikki kiva sattuu juuri samalle viikonlopulle - Tuffarit, kaverin polttari ja vielä kummitädin juhlat...
Memma
Member

ViestiKirjoittaja miia » 02 Touko 2006, 19:14

onkos kukaan paikalle saapuvista viitsinyt kysellä kaupoilta lahjotuksia arpajais voitoiksi? olisi kiva saada oikein muhkeat arpajaiset. täällä päin kun nuo liikkeet ovat aika nihkeästi lahjoituksia jakaneet :(
miia
Member

ViestiKirjoittaja Soili » 03 Touko 2006, 10:11

Moi, <br>Minäkin pääsen tuffareille. Tulen pääkaupunkiseudulta omalla autolla, jossa on tilaa myös muille. Meno pe, paluu su.
Soili
Member

ViestiKirjoittaja Tiina » 03 Touko 2006, 15:38

Kun lähtee kyselemään arpajaisvoittoja liikkeiltä, kannattaa ensin miettiä, miksi kauppiaan kannattaisi tehdä lahjoitus. Jotain hyötyähän kauppiaan siitä pitää saada. Ja tuffareille sitten näkyvälle paikalle iso plakaatti lahjoituksen tehneistä kaupoista.
Tiina
Member

ViestiKirjoittaja miia » 03 Touko 2006, 20:33

plakaatti on jo tehtynä jota jatketaan sitä mukaa kuin paikkoja ilmaantuu.
miia
Member

ViestiKirjoittaja michi » 04 Touko 2006, 23:54

Moikkelis! <br> <br>Haluaisikohan arvon siilikansa tehdä pienen palveluksen tuffareiden yhteydessä? Meillä hajosi alkuviikosta Sulon juoksupyörä ja nyt olisi uusi pyörä Helsingissä odottamassa. Onko tuffarikansaa liikkeellä siten, että pyörä kulkisi Helsingistä Lappeen kautta Tampereelle? Kahta eri kyytiä siis tarvitsisi. <br> <br>Olen miljoonasti kiitollinen jo etukäteen, jos avuliaita ihmisiä löytyy. Olisi hienoa saada Sulolle uusi pyörä nopeasti ja ehkä jopa säästää vähän, kun tuo Matkahuolto veloittaa sen 14e.
michi
Member

ViestiKirjoittaja marcin » 05 Touko 2006, 01:58

michi, onks pyörä mun tekema vai joku muu? Jos on mun tekema, laita se vaan mulle tulemaan niin se korjatan. <br> <br>Muille tiedoksi että jos pyörät tarvitsevat jotain säätöä, tuoka ne vaan Tuffareille. Otan työkalut mukaan ja korjatan pikkuvikoja paikan päällä. Isompien hommien kansa joudun ota pyörät kotin ja toimita myöhemmin joko postilla tai jolla muilla keinoilla. <br> <br>/m
marcin
Member

ViestiKirjoittaja tini » 05 Touko 2006, 06:19

Michi, mä lähden tänään helsingistä tuffareille ja tunnen sieltä porukkaa, jotka menevät tampereelle, joku varmaan suostuu pyörän ottamaan mukaansa :) lähden kyllä jo 15 aikoihin ajelemaan.. <br>Ilmoittele!
tini
Member

ViestiKirjoittaja Kitty » 05 Touko 2006, 08:26

Huomenna Tuffarit.. <br> <br>Toivottavasti galleriaan tulee kuvia :)
Kitty
Member

ViestiKirjoittaja michi » 05 Touko 2006, 10:04

marcin: <br> <br>Pyörä oli Sulon entisen perheen itse tekemä. Kohtuullisen tuhoon tuomittu kapistus heti alkuunsa. Ei siis huolta :) <br> <br>tini: <br> <br>Spostia laitoin sulle.
michi
Member

ViestiKirjoittaja Marja » 05 Touko 2006, 10:52

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Piti ruveta tulostamaan tuffareille ajo-ohjetta ja karttaa, niin sposti jossa tuo ajo-ohje on ilmoitti "under construction". Eli voisiko joku ystävällinen sielu kopsata tuffarikutsusta sen ajo-ohjeen tänne? <br> <br>Tuffarikutsun olen kyllä aikaisemmin tulostanut, mutten näköjään sitä ajo-ohjetta. Vanhuus ei näköjään tule yksin ^^;
Marja
Member

ViestiKirjoittaja elina » 05 Touko 2006, 11:59

Tässä ajo-ohje <br> <br>Ajo-ohjeet: <br>Ajo-ohje on sama Imatran ja Kouvolan suunnasta tuleville: <br>Aja 6 –tietä, kunnes tulet ramppiin: VAALIMAA (+Lappeenranta), siitä ylös. <br>Käänny vasempaan ja PYSY vasemmalla kaistalla. <br>Aja suoraan eteenpäin suuntaan KESKUSTA. <br>Jatka suoraan, ja seuraa TAIPALSAARI –kylttejä (alkaa keskustassa) <br>Jatka samalla kaistalla kunnes tien vasemmalla puolella on Puukeskus. <br>Siirry siinä oikealle kaistalle ja seuraa Taipalsaari -kylttejä (noin 10km), <br>kunnes tulet kirkonkylään. Kun näet kaukana keltaisen kirkon, käänny mäen <br>päältä (punaisen vanhan rakennuksen kohdalta ennen kirkkoa) <br>vasemmalle, kyltissä lukee LAIVALAITURI. <br>Suoraan ja mäki alas, ja heti vasempaan ja oletkin jo pihalla.
elina
Member

ViestiKirjoittaja Kikke » 05 Touko 2006, 12:17

Uuh täällä iskee totaalinen paniikki, saavun Lappeenrantaan lentokoneella. Kerran elämässäni olen lentokoneella matkustanut ja ainoa muistikuva on ikkuna ja pilvet :D Oikeastaan enemmän paniikkia aiheuttaa itse lentokenttä, minne pitää mennä, mitä tehdä, saanko laukunkin matkustamoon (mukana myös Myssy siili) jne. KÄÄK.
Kikke
Member

ViestiKirjoittaja Taina » 05 Touko 2006, 15:54

Sain juuri puhuttua Tuffareihin upean palkinnon arpajaisiin! <br>Näkövammaisten keskusliitto lahjoitti kirjan : Pienen siilitytön tarina ja se on kuvitettu ja myös pisteillä kirjoitettu. Aivan ihana teos. <br>Sekä siihen liittyviä siilikortteja myös palkinnoiksi, tuon ne tullessani toimikunnalle. <br>Siilikortteja en tällä kertaa ole ehtinyt ommella työkiireideni takia, ehkä sitten ensi kerralla taas.
Taina
Member

ViestiKirjoittaja Taina » 05 Touko 2006, 15:58

Heh , toinen viesti vielä: mUistakaa ottaa aurinkorasvat mukaan,jotka tulette siilistien mökkikimppaan, aurinkoa luvassa ja en halua näin hoitsuna katsella palaneita ihoja ;) <br>Ja aurinkolasit messiin myös, talouspaperia ja rento mieli, niin meille tulee tosi mukava reissu yhdessä siellä mökilläkin. <br>Kohta nähdään!
Taina
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu