Kirjoittaja Pipza » 17 Touko 2006, 19:10
Salla L & Pipa: Oletteko jo saaneet puuttuvat/korvattavat tavaranne?
<br>
<br>Sattui meinaan aikas kummasti tänään...Lähetin Reptilicalle postia eilen, että mikä mättää, kun tilauksia ei hoideta niinkuin pitäisi ja että uskaltaakohan sieltä enää mitään tilata. Ja tänään heti aamulla olivat vastanneet kyseen olleen tilapäisestä ongelmasta joka on nyt jo hoidettu (?). Pahoittelivat kauheasti ja lupasivat pitää minut tyytyväisenä asiakkaana mikäli vielä olen halukas jatkamaan asiakassuhdettani. Tarjosivat jopa aika tuntuvia alennuksia ja lupasivat soittaa, mikäli haluan keskustella henkilökohtaisesti asiasta. Ja siis, minun kohdallenihan ei ole suurempia mokia sattunut. =) Mutta, mutta, pitääköhän tuon putiikin lupaukset kuinka hyvin paikkansa...?
<br>
<br>No kuitenkin, kuten jo olen puhunutkin, olen nyt sitten tuon viestin rohkaisemana valmis tekemään kimppatilauksen. Tilaajia ei vielä liiemmin ole ilmoittautunut, mutta toivottavasti jotakin saadaan kasaan. Osallistujilta pyydän kärsivällisyyttä, mikäli tilauksen suhteen ilmenee ongelmia. Pyrin tietysti ongelmat hoitamaan loppuun, mutta aikaa siihen varmasti menee.
<br>
<br>Edit: Eli tilausta ei nyt ole kuitenkaan tulossa Reptilican sähläilyjen vuoksi. Liian moni tilaaja perui jo osallistumisensa Reptilican vuoksi. Eli pahoitteluni tilauksen peruuntumisesta...