Kimppatilaus?

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Salla L » 10 Touko 2006, 16:29

27.4 vastasivat että lähettävät uudet pillarssit ja puuttuvan tavaran. Eipä ole vielä näkynyt/kuulunut mitään. Odottelen vielä tämän viikon, laitan sinne sit mailia (taas) jos ei kuulu mitään. <br> <br>Ensin eivät tosiaan vastanneet mitään pariin ekaan mailiin, kolmannessa uhkailin viedä asian eteenpäin jos ei ala vastausta kuulumaan, ja näin olisin tietysti tehnytkin koska meidän tilauksessammehan oli kyseessä petos. (päiväykset hangattu tahallaan pois purkeista) Muutamassa tunnissa tuli sen jälkeen yksinkertainen vastaus... Kauhee vaiva ja palvelu syvältä. Tuskin tilaan tuolta enää ikinä mitään.
Salla L
Member

ViestiKirjoittaja maarit » 10 Touko 2006, 17:42

Pipza, minä myös olen laittanut sinulle postia...
maarit
Member

ViestiKirjoittaja Pipza » 17 Touko 2006, 19:10

Salla L & Pipa: Oletteko jo saaneet puuttuvat/korvattavat tavaranne? <br> <br>Sattui meinaan aikas kummasti tänään...Lähetin Reptilicalle postia eilen, että mikä mättää, kun tilauksia ei hoideta niinkuin pitäisi ja että uskaltaakohan sieltä enää mitään tilata. Ja tänään heti aamulla olivat vastanneet kyseen olleen tilapäisestä ongelmasta joka on nyt jo hoidettu (?). Pahoittelivat kauheasti ja lupasivat pitää minut tyytyväisenä asiakkaana mikäli vielä olen halukas jatkamaan asiakassuhdettani. Tarjosivat jopa aika tuntuvia alennuksia ja lupasivat soittaa, mikäli haluan keskustella henkilökohtaisesti asiasta. Ja siis, minun kohdallenihan ei ole suurempia mokia sattunut. =) Mutta, mutta, pitääköhän tuon putiikin lupaukset kuinka hyvin paikkansa...? <br> <br>No kuitenkin, kuten jo olen puhunutkin, olen nyt sitten tuon viestin rohkaisemana valmis tekemään kimppatilauksen. Tilaajia ei vielä liiemmin ole ilmoittautunut, mutta toivottavasti jotakin saadaan kasaan. Osallistujilta pyydän kärsivällisyyttä, mikäli tilauksen suhteen ilmenee ongelmia. Pyrin tietysti ongelmat hoitamaan loppuun, mutta aikaa siihen varmasti menee. <br> <br>Edit: Eli tilausta ei nyt ole kuitenkaan tulossa Reptilican sähläilyjen vuoksi. Liian moni tilaaja perui jo osallistumisensa Reptilican vuoksi. Eli pahoitteluni tilauksen peruuntumisesta...
Pipza
Member

ViestiKirjoittaja Salla L » 17 Touko 2006, 19:19

Mulla menee hermot tuon Reptilican kanssa!!! <br> <br>Tänään tuli paketti jossa tuli puutuvat sirkkapurkit 5kpl, vitamiinilisä, 52 purkkia pillarsseja ja 3 purkkia etanoita. Eli kaikki mitä jäi puuttumaankin viimeksi. <br> <br>Ainut iso ja merkittävä MUTTA tässä on että pillarssit ja etanat oli TAAS vanhoja. #"¤***&%¤#¤ sanon minä! <br> <br>48 purkkia pillarsseista oli vanhoilla päiväyksillä, ZooMedin pienissä 24 kappaleen pahvilaatikoissa. Laatikot oli avattuja ja vedetty pakkausteipillä kiinni uudelleen (näin oli viimeksikin) Neljästä purkista jotka oli "irtonaisena " isomman laatikon sisällä oli hangattu taas nuo viimeinen käyttöpäivä-päiväykset pois. Etanat oli vanhoilla päiväyksillä. <br> <br>Tarina jatkuu: Maanantaina laitoin sinne mailia et missä ötökät oikein viipyy, niin tänään oli tullut viesti päivällä: <br> <br> <br> <br>Dear customer, <br> <br>i am sorry to tell you that we haven`t sent these cans yet. <br>We have to wait till we get them from exoterra and zoomed. <br>After it arrived us we will send it to you as soon as possible. <br> <br> <br> <br> <br>best regards <br> <br>Reptilica - Kundenservice <br> <br>Siis ne pahoittelee etteivät ole voineet lähettää minulle puuttuvia tavaroita??? Ja tänään tuli laatikollinen roskiskamaa+ sirkat ja vitamiini! Siellä saksan päässä ei nyt taida oikein oikea käsi tietää mitä vasen tekee... <br> <br>Nyt illalla oli tullut toinen viesti: <br> <br>Dear customer. <br> <br>We know you as a client who needs large amounts of ZooMed. We would <br>regret if you were not satisfied anymore with our services, because of <br>delivery problems, wrong deliveries and problems with the durability of <br>our products in the past. These problems were solved by us and the <br>producer of the goods. After discussions with the manufacturer ZooMed we <br>can offer you now following reparation: <br> <br>10 + 2 <br> <br>You buy 10 pieces and get 2 for free <br> <br> <br>20 + 4 <br> <br> <br>100 + 20 and so on. <br> <br> <br>We were happy to greet you again as a satisfied client in our shop. <br> <br>We can offer you this special amount until 16.06.2006. <br> <br> <br>In addition we would like to offer you our help on the telephone in <br>English to improve the speed of inquiries and reclamation. <br> <br>Please let us know if we may help you on English. <br> <br> <br>Ihan hyvä tarjous, mut tuskinpa tulee tilattua tämän episodin jälkeen.
Salla L
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 17 Touko 2006, 19:24

Arg!!! Tosi ärsyttävää!!!! Eipä enää sieltä rueta tilaamaan.. >:( Meilläkin on syöty pelkkää elävää tän takia, ja ois ollu kiva saada ne etanatkin >:( Mur sanon minä..
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Pipza » 17 Touko 2006, 19:26

Voi ei, mitä sähläystä...=/ <br>Viestini oli muuten suurimmilta osilta sama kuin sinunkin eli ei kovin hyvältä vaikuta. Vähän tuollaista leikkaa ja liimaa sopivat osat viestiin- tyylistä. Toivottavasti saatte myös ne teidän tilauksen puuttuvat tavarat...
Pipza
Member

ViestiKirjoittaja maarit » 17 Touko 2006, 22:54

Voihan hykkyrät! Nyt täytyy alkaa kyseleen apuja, mistä ruokaeläimiä nyt kannattais hankkia, muita kuin niitä eläviä halvalla... antakkee vihje. Täällä susirajalla kun ei eläinkaupassakaan ole...! Meillä joilla Elsa Rebekka oppi 3-vuotiaana syömään sirkkoja melkein vuoden totuttelun jälkeen...
maarit
Member

ViestiKirjoittaja tini » 18 Touko 2006, 04:51

Onhan noita suomalaisiakin nettieläinkauppoja, joiden kautta saa tilattua.. Petpark ja lemmikkiexpress esim. muita ei nyt heti tule mieleen. Ei noillakaan ihan eläinkauppojen tasoa hinnat onneksi ole :)
tini
Member

ViestiKirjoittaja Kaisa » 18 Touko 2006, 08:12

Olivat näköjään minullekin laittaneet Reptilicasta tämän saman sähköpostitarjouksen <i>"We know you as a client who needs large amounts of ZooMed...."</i> <br> <br>Hyvä tarjous tuo olisi, mutta valitettavasti kun on luotto mennyt ko. firmaan, niin vastaan heille mielessäni "Thank you, but no thanks." <br> <br>Ymmärtäisin satunnaiset sekaannukset lähetyksissä, mutta jatkuva mokailu ja nyt pisteenä i:n päälle tuo parasta ennen päiväysten piilottelu yritys mitä on ollut näköjään useammin kuin kerran. Onneksi on edes noita kotimaisia nettikauppoja, vaikka hintataso ei ole todellakaan Reptilican tasoa. Sitten on tietysti aquaristic.net. Se on lähinnä akvaariopuolen juttuihin keskittynyt nettikauppa, muistaakseni myös Saksalainen, mutta löytyy sieltä zoo medin purkkeja. Hinnat ovat hieman Reptilicaa korkeammat ja valikoima ei ole samaa tasoa.
Kaisa
Member

ViestiKirjoittaja lindayk » 18 Touko 2006, 09:09

Ikävää, kun menivät tuolla Saksassa pilaamaan hommansa nuon totaalisesti. Kaikkien kannalta huono. :/ <br> <br>Olisikohan joku siellä etelän päässä valmis tilaamaan ja tulemaan mukaan kimppatilaukseen tuolta Kaisan mainitsemasta aquaristic.net:istä, että tänne pohjoisenkin suunnalle saisi jälleen öttiäisiä? Siellä oli kuitenkin kivasti nuota ZooMedin purkkeja. Itse en viitsi lähteä yksin tilaamaan ja minun ei kannata lähteä tilausta organisoimaan, koska siinä tulisi sitten niitä lähetyskuluja "vähän" enemmän... <br>Anyone? :)
lindayk
Member

ViestiKirjoittaja Memma » 18 Touko 2006, 09:20

Laitoin postia tuonne aquaristic.netiin, jossa selitin tilanteen ja miten he voisivat siitä hyötyä. Muistin myös mainita kilpailukykyisistä hinnoista. Pääpiirteissään kirjoitin, että lisää Zoomedia ja myös Exoterraa valikoimiin ja alhaiset hinnat niin täältä pesee tuhansien eurojen edestä vuositasolla. :)
Memma
Member

ViestiKirjoittaja Lizette » 18 Touko 2006, 09:26

Minä voisin tulla myös mukaan kimppatilaukseen jos joku olisi tässä kuukauden sisällä tilaamassa, että olisi sitten sapuskaa saapuvalle siilille =). Maksan tottakai p. maksut tänne Nastolaan tai tulen hakemaan jos on sopivan matkan päässä (esim. p.kaupunkiseudulla) ja pääsen käymään. <br>Y.tiedot jäsen kohdassa.
Lizette
Member

ViestiKirjoittaja vinkka » 18 Touko 2006, 09:59

Juu, mä liityn kanssa mukaan kimppatilaukseen jos joku olisi innokas tilaamaan... Asustelen pääkaupunkiseudulla, mutta tokihan sitä pääsee hakemaan hieman kauempaakin.
vinkka
Member

ViestiKirjoittaja merjah » 18 Touko 2006, 10:48

Toivottavasti lisäisivät ainakin pillarsit Aquaristicin valikoimiin. Hinnat näyttävät sielläkin olevan melko edullisia, mutta lähetyskulut ovat kalliimmat kuin Reptilicalla nykyään. Mieluummin kuitenkin maksaisi tuoreesta tavarasta ja luotettavasta toimituksesta muutaman euron enemmän. Jos joku tuolta Aquaristicista on lähiaikoina tilaamassa ja viitsii lähettää edelleen tänne Kuopioon, minä myös osallistuisin kimppaan.
merjah
Member

ViestiKirjoittaja Tuulia » 18 Touko 2006, 11:09

Hmm, mä sain kanssa saman sähköpostin Reptilicasta kun muutkin. Muista poiketen mulla on mennyt tilaukset (2 kpl, eka iso ja toinen vielä isompi) ihan ok, ja ehkä olen typerä mutta vielä ajattelin kokeilla. Purkit alkaa vähenemään nimittäin tälläkin suunnalla. Jos tilaisi taas jonkun kymmenen purkkia niin olisi herra A ruuissa seuraavan puolen vuotta ainakin...ehtisi sitten miettiä parempaa nettikauppaa. <br> <br>Eli järjestän täten kolmannen kimppatilaukseni. Asun Helsingissä, joten lähiseudulla asuvat voivat tulla noutamaan purkkeja ja kauemmas voin postittaa. Postikulut näkee Postin sivuilta. Reptilicasta tulevat laatikot ovat 24 pienen purkin kokoisia, joten postitettaville suosittelen että tilatkaa sellaisia määriä, että ne ovat suunnilleen laatikon kokoisia, niihin on kätevä pakata, mitään pakkausvälinevarastoa kun ei itseltäni löydy; esim jos tilaa 25 purkkia niin sitten harmittaa, kun just ei saa mahtumaan laatikkoon...vähemmän kuin 24 menee tietysti laatikkoon sujuvasti. Saksa-Suomi-postikulut jyvitetään sen mukaan mitä kukin tilaa, niinkuin ennenkin. <br> <br>Jos haluat osallistua, lähetä minulle sähköpostilla seuraavat tiedot: <br> <br>- nimesi ja yhteystietosi (sähköpostiosoite riittää jos se on sellainen jota käytät säännöllisesti) <br>- tieto siitä postitetaanko tilauksesi kotimaassa vai ei (jos niin osoite) <br>- tilaus sisältäen nämä tiedot: <br>- exoterra vai zoo med <br>- mikä hyönteinen (erityisesti zoo medin purkeissa sirkkojen suhteen kerro että iso vai pieni, eli keltainen vai punainen purkki) <br>- iso purkki vai pieni (zoo medillä ei olekaan kun pieniä) <br>- kuinka monta kappaletta <br> <br>Lähetä tiedot minulle <b>lauantaihin 27.5. mennessä</b>. Lähetän tilaukseen osallistuville maksuohjeita yms 28.5 ja tilauksen pistän menemään heti kun saan rahat kasaan. Tässä kannattaa ottaa huomioon kaikki edellä kerrottu, eli voi olla että tilauksen kanssa tulee ongelmia, ja näin jos käy niin minä tietysti selvitän asiaa mutta muutkin joutuvat kärsimään jos tilausaika venyy tai mahdollisesti purkkeja ei ikinä saada. En siis takaa sen parempaa palvelua kuin itse Reptilicakaan :-)
Tuulia
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinto & ruokinta