Juhannuksesta lähtien on porukkaan kuulunut valkovatsa Ninnin lisäksi EP-tyttönen Tähtimeren Gaia. Huh, kyllähän mä olin lukenut täältä palstalta, et ep:t on vauhdikkaampia kuin valkovatsat, mut kyllä se vaan niin on, että ep pitää itse nähdä ja kokea!
<br>
<br>Tyttönen oli luovutushetkellä pesueen pienin, enkä yhtään ihmettele.. eihän se malta syödä, kun pitää olla koko ajan vauhdissa! Murunen käydään syömässä silloin tällöin ja taas mennään.. aamuun mennessä on kyllä kipot tyhjennetty. Sen verran hän on vielä vauveli, että porkkanasose syödään ekana
<br>Vauhdista huolimatta painoa on tullut semmoset 30 grammaa lisää eli vaaka näyttää 330 g.
<br>En ollutkaan tiennyt, että juoksupyörästä pitää poistua täydessä vauhdissa, jalat vielä ilmassa huitoen
<br>
<br>Jossaki toisessa topicissa oli velipojan kuulumisia ja maininta kiipeilystä. Jepjep.. se on täällläkin kivaa. Ja mitään eikä ketään pelätä.. piti sitten sekin nähdä, kun pieni ep päättäväisesti yrittää kiivetä nukkuvan newfoundlandinkoiran (juu, ne on niitä karhun kokoisia ja näköisiä) päälle mahan kohdalta. Koira ei yllättäen ajatuksesta ilahtunut ja nousi ja lähti kiireen vilkkaan paikalta pois.. mitä tekeekään ep?! Höristää korviaan ja lähtee perään!
<br>
<br>Eli hyvin menee täällä.. vielä on epäselvää osaako tuo pieni mennä ollenkaan palloksi tai puhista?!