Eemeli lähettää puhisevat terveiset äidille ja sisaruksilleen!
<br>
<br>Vaasassa on sujunut kaikki - ainakin toistaiseksi - erittäin hyvin. Eemeli pitää kovasti uudesta asunnostaan, sisustaa niin kovalla innolla että putketkin saavat väistyä alta pois ja leikkii kaikella mahdollisella mitä keksin sille antaa. Viimeisin lempilelu on Candy King-paperipussi, jonka sisälle on kiva juosta rapistelemaan.
Nahkahanska sai kyytiä toissapäivänä ja vääntipä poika siitä lystistä oikein mahtavan vaahtiksenkin.
Ruoka uppoaa vähän liiankin hyvin, mutta paino on pysynyt samassa mitä se oli luovutettaessakin eli 330 g paremmalla puolella.
<br>
<br>Olen kylvettänyt Eemelin jo kahteen otteeseen. Molemmilla kerroilla Eemeli pyrki koko ajan pois vedestä kovalla kyydillä.
Poika on itse asiassa niin siisti että sitä ei sotkuisuuden vuoksi tarvitsisi kylvettää, mutta piikin lähdöstä aiheutuvan hilseilevän ihon parantamiseksi olen liotellut poikaa pariin otteeseen öljyisessä kylpyvedessä. Kovasti on auttanut ja rapsuttelu on vähentynyt huomattavasti. Olen antanut pojalle myös helokkiöljyä ja suihkutellut silloin tällöin Humilacia.
<br>
<br>Kun päästämme Eemelin lattialle vapaaksi, se vilistää minkä jaloistaan pääsee. Eemeli on yllättävän nopea siili! Mielestäni se juoksee nopeammin kuin lemmikkikani.
Poika on kaikinpuolin aika vilkas vilistäjä, utelias ja pirteä niin luonteeltaan kuin tavoiltaankin. Ja kova tuhisemaan.
Sylissäkin se tykkää olla ja nukkua, antaa silittää joka paikasta ja nuolee orjiensa käsiä aivan villinä.
<br>
<br>Toistaiseksi Houston we don't have a problem.
Eemeli on ihana pikku siili ja täytyypä tähän vielä todeta että kyllä se on meidät tavoilleen koulinut...