Kirjoittaja siilimamma » 16 Elo 2006, 00:40
Pirjo Y,kiitos!On lohduttavaa kuulla,ettei albiino ole yhtään sen kummenpi kuin ns."normaalikaan" siili.Nyt kyllä tuntuu muutenkin siltä,että Viola on tukevasti raskaana,ainakin syö nykyään ueseamman siilin edestä.Nää mun siilithän on oikeesti mun tyttären siilejä,mutta ovat olleet mulla hoidossa pitkään muuton ja matkan takia ja nyt Viola on jo kotona Nennen hoidossa,mutta Sulevi jäi mulle,kahta siiliä oli hankala sijoittaa nykyiseen asuntoon,joten sain pitää mussukkani täällä.Arvatkaas,olenko onnellinen,olen alusta asti tykänny Sulevista tosi paljon.Tykkään kaikista eläimistä,mutta allergiani estävät ottamasta mitään karvaista,tyttäret taas on kieltäytyneet vierailuista,jos hankin käärme-tai liskoterrarion,joten nyt on lemmikiasiatkin järjestyksessä.Siileistä en saa oireita,jos en nuku samassa huoneessa,Sulevi valtaakin työhuoneeni yöksi,saa temmeltää siellä vapaana.
<br> Tuosta albiino jutusta vielä,on hyvä,että uusia tutkimustietoja tulee jatkuvasti,ennen opetettiin tosiaan,että albiinona syntyneet eläimet eivät ole lisääntymiskykyisiä.Tuo värisyrjintä on munkin mielestä loogisempi syy siihen,etteivät albiinot lisäänny.Onneksi siilit on likinäkösiä,eivät pimeässä huomaa väri-eroja:)