Hei,
<br>
<br>Jos kyse olisi säilykehyönteisistä, niin minun kauttani niitä saattaisi saada Tampereelle jo torstai- illaksi hintaan 6,50¤/purkki. Nämä ovat ZooMedin pillarseja, mini cricketsejä ja cricketsejä sekä jauhomatoja. Mikäli hyönteiset saapuvat myöhässä tukkuun, joudumme miettimään asian uudelleen. Varmuuden homman onnistumisesta saan huomiseen puoleenpäivään mennessä.
<br>
<br>Ystäväni ajaisi torstaina 24.8. seuraavaa reittiä:
<br>
<br>Lähtö Helsingistä Ylöjärvelle klo 16.00 jälkeen. Reitti: H.linnan tietä Treen keskustan läpi Vaasantielle ja siitä Lielahteen. (Tämä kertonee paikalliselle jotain : ))
<br>
<br>Meidän siiliyhdistyksen Marianne oli niin kultainen, että voisi pitää hyönteispurkit Lentävänniemessä / Lielahdessa, kunnes ne noudettaisiin (toivon, että pian).
<br>
<br>Mikäli tarvetta tällaiseen on, niin yritän auttaa parhaani mukaan. Tuo torstain kuljetus on ainutkertainen mahdollisuus, joka tuli eteeni. Keskustellaan tästä palstalla ja katsotaan, ovatko ihmiset kiinnostuneita. Minun kauttani saa paljon muutakin tavaraa, jahka saan toiminnan alkamaan kunnolla.
<br>
<br>Minulle saa myös soittaa 0440-554 688. Nyt meillä on tosin vieraita ja he lähtevät varmaan kahdeksan maissa. Ehkä mieluiten otan sähköposteja vastaan (etteivät vieraat nokkaannu
Ja tätä palstaa kurkin joka tapauksessa myöhään illalla/yöllä.
<br>
<br>Maksun hyönteisistä ottaisin etukäteen firman tilille. Pankkiyhteydet sentään jo pelaavat. Mutta ensin katson, onko näin nopeaan tilaukseen Tampereella tarvetta
Mutta ollaan yhteyksissä, menen ettei ruoka jäähdy moiiii...
<br>
<br>Ai niin, pääasia, että joku olisi vastassa ystävääni hänen ajoreittinsä varrella. Minä vaan pummasin tuotteille kyydin, hän ei ole meidän palkkalistoillamme ja haluaa äkkiä vain kotiinsa