Oikeesti..ruoka loppuu! Ötököitä Tampereelle!

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Alexis » 22 Elo 2006, 22:33

Hei, <br> <br>Kävin välillä viemässä vauvani nukkumaan :) <br> <br>Laittakaa vain minulle sähköpostia ihan kaikesta eläinruoka- ja tarvikeasioista, mitä haluatte. Ei tarvitse välttämättä koskea tätä Tampereen keikkaa. Säästetään keskustelupalstaa muille jutuille, mutta saahan siellä huhuilla näistä ruokaongelmista, jotta apu löytää perille. Hiukka myöhemmin saan firmalle oman sähköpostin ja kerron sen sitten heti teille. <br> <br>Pääkaupunkiseudulla asuvat voivat hakea ostamansa tuotteet minulta tai minä voin ajaa ne vaikka sopivaan paikkaan puoleen väliin, tai vaikka perillekin. Katsotaan tilanteen mukaan. Myös Sipoo, Kerava, Tuusula ja Järvenpääkin pannaan onnistumaan. <br> <br>Ne jotka ovat tilaamassa jo ylihuomista Tampereen keikkaa varten, niin muistakaa, että: <br> <br>- ZooMedien saapuminen tukkuun ulkomailta huomiseksi ei ole ihan satavarma (saan tiedon huomiseen puoleen päivään mennessä ja laitan heti sitten tiedon tänne) <br>- Jos Tampereelle ajava kaverini sairastuu, minulla ei ole kyytiä sinne päin tavaroille. Toivon totisesti ettei niin käy.. <br>- Tampereelle ZooMedeja tilaavat, laittakaa tilauksenne viimeistään huomiseen ke klo 11.00 mennessä. <br> <br>Nämä kerroinkin jo tuolla ylempänä, mutta tiedot hukkuivat pitkiin kirjoituksiin. Tilauksia on jo tullut, joten soittelen tukkuun huomenissa linjat kuumina.
Alexis
Member

ViestiKirjoittaja Miumau » 23 Elo 2006, 00:10

pistin postia sulle noista ötököistä.. <br> <br>(täytyi tehä tällanen varmistusviesti ettei käy niinku useaan otteeseen että kukaan ei saa mun s-posteja)
Miumau
Member

ViestiKirjoittaja Alexis » 23 Elo 2006, 13:01

Minulla on sekä hyviä että huonoja uutisia: <br> <br>- Pillarseja ei valitettavasti tullutkaan tukkuun! Tilattu oli, mutta saapumatta jäivät. <br>- minisirkkoja ja sirkkoja sekä jauhomatoja (mealies) tuli huomattavasti pienempi erä kuin olin tilannut. <br> <br>Tukku saa pillarseja toista kautta lähiaikoina, mutta huomisen Tampereen keikkaan ne eivät ehdi. <br> <br>Lähetänkö teille ne sirkkatilaukset joka tapauksessa? <br> <br>Olen tosi pahoillani, että pillarseja ei tällä kertaa saatu.
Alexis
Member

ViestiKirjoittaja Miumau » 23 Elo 2006, 14:41

Minä otan ainakin ne sirkat (Tampereen tilaukseen) joka tapauksessa mikäli mahdollista...
Miumau
Member

ViestiKirjoittaja Alexis » 23 Elo 2006, 17:08

Hieno juttu, Miumau. Minun pitäisi saada tilaus käsiini myöhään tänä iltana. Sirkat pitäisi olla kuormassa kyllä.a
Alexis
Member

ViestiKirjoittaja Alexis » 23 Elo 2006, 19:12

Täällä ne sirkat nyt ovat. Ja huomenna ne matkaavat kohti kaunista, siileistään tunnettua Tamperetta ;)
Alexis
Member

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 23 Elo 2006, 21:34

Alexis! Lähetin sinulle eilen ötökkätilauksen. Pistin nyt uuden kun en saanut mitään vastausta. Onkohan se tullut perille? Ehdinkö vielä maksaa?
Kirsikka
Member

ViestiKirjoittaja Alexis » 23 Elo 2006, 21:37

Moi Kirsikka pistin sinulle meiliä juuri
Alexis
Member

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 23 Elo 2006, 22:09

alexis..laita tilinro s-postilla
Kirsikka
Member

Edellinen

Paluu Ravinto & ruokinta