Sano et ne oppii tekemään jätökset astiaan...(jos et oo vielä testannu) Älä puhu niistä ihan koko ajan..Mullakin on tässä se vaihe et pitäs saaha siili.. Ja jos sinullakin on se matkustaminen niinkuin minulla ongelmana niin kysele kavereiltasi jotka ovat itsekkin edes vähän kiinnostuneita siilistä ja tietävät niistä (jos eivät tiedä niin kerro
) että voisiko siilisi tulla heille hoitoon jos he ovat kotona te menette matkoille. Jos joku läytyy niin kerro siitä vanhemmillesi. Käy lähimmässä eläinkaupassa (jos sellainen on tarpeeksi lähellä) ja kerro vanhemmillesi jos näit siellä vaikka ison häkin. Puhu siilistä että KUN minulla on siili niin olen sen kaa kyl tosi paljon sillon kun se on hereillä
. Jos kuulet vastauksia että ei me semmosta voija ottaa niin ala niiskuttamaan..Itkeminen ei välttämättä ole tarpeen mutta pieni kyyneleen vuodatus. Kyllä ne heltyy..Ja jos puhelet että mä en voi enää ajatellakkaa muuta kun siilii..Jos sulla on muita lemmikkejä, niin hoida ne täysin moitteettomasti. ja koulu kannattaa vetää huolella läpi. Eiöhän tuossa jo vähän jotakin ollut
.