Osoita se että jaksaisit ja pystyisit hoitamaan siiliä, sillä tavalla, että ponnistelet koulun käynnissä(jos käyt koulua, en tiedä ikääsi...)ja ahkeroit kotona, ehkä autat kotitöissä ym. Lukekaa yhdessä näiltä palstoilta allergiaan liittyviä keskusteluja. Niitä on käyty monia keskusteluja ja harvat on niitä jotka on allergisia. Mulla on pahasti allerginen isoveli ja iskä, mitään oireita ei siilistämme ole heille tullut. Ja voithan kysyä vanhemmiltasi jos he voisivat viedä sinut johonkin siilipaikkaan(jos sellaisia on teidän lähellä)niin saisi pientä kuvaa siitä onko allerginen, mutta sekään ei kerro tosin totuutta, sillä allerigia voi myös pikkuhiljaa ajan myötä vasta kehittyä.
<br>Meidän isäkään ei varsinaisesti tykännyt siileistä, kun vasta kun saimme sen. Mun iskä ei ole mikään eläinrakas ihminen, mutta...siili sai siihen vaikutuksen ja rakastaa varmasti siiluamme yhtä paljon kuin minä itse! Se oli mulle totaallinen yllätys ja ihme! En ole henkilöä tavannut ketä ei siileistä pitäisi, ainakaan sen jälkeen kun on nähnyt ja pidellyt siiliä. Yritä vielä, ehkä pitkän ponnistelun jälkeen kotiinne vaikka vielä sellainenkin puikula saapuisi!