Muistelisin, että Exoterran ja ZooMedin sirkkapurkeissa on noin 30-40 sirkkaa (isoja) tai joku parisataa niissä missä on vauvasirkkoja. Päätäni en tästä pantiksi pistä koska itse en ole koskaan vaivautunut laskemaan, joku muu oli sen joskus tehnyt
<br>
<br>Jos maksat 80 sirkasta 15 e hinnaksi tulee ilmeisesti reilu 18snt/kpl. Eläinkauppojen 50 senttiin nähden suht halpa hinta mutta toisaalta Global Livefoodista saisit isoja sirkkoja hintaan 5snt/kpl ja pienempiä vielä halvemmalla - nehän voi aina kasvattaa haluttuun kokoon.
<br>
<br>Matojen hintakin on ihan kohdillaan mutta toisaalta jos pistät itse noista farmin pystyyn niin ei tarvi maksaa enää juuri mitään
400 matoa yksi siili ei ehkä ehi syömään ennen ku ne muuttuu koppiksiksi, joten osa voi lihottaa ja pistää pakkaseen ellei teillä muita syöjiä niille ole... Ja sitten taas jos vertaa Globaliin niin siellä jättikset maksavat kappalehinnaltaan suunnilleen tuon verran mitä itse maksoit pienistä. Pikkujauhiksia tilasin sieltä muistaakseni joskus sen puoli kiloa ja olisiko se maksanut myös noin 12 e... Niiden kappalehintaa en kyllä lähtenyt laskemaan
Muistona tuosta tilauksesta on kyllä vielä (vähän liiankin) hyvin toimiva matofarmi.
<br>
<br>Itse maksoin n. 100kpl:sta torakoita 10e (melkein täyskasvuisia) eli niitä olet saanut kyllä mukavaan hintaan