en tiedä mihin olisin laittanut tämän, mutta onko muilla ollut tuota ongelmaa että kun hakee tuolla kuvagalleriassa jotain kansiota ni kuvat kyllä tulevat, mutta kun yrität katsoa niitä isompana ni siilikuvien tilalle ilmestyykin kuvia mm. jättiksistä?
Olenko mä vain tyhmä vai miksen saa kommentoitua enää kuvagalleriaa? (olen kyllä kirjautunut sisään, mutta en tajua mitä vahvistuskoodeja siihen pitäisi lisäksi laittaa)
Sama ongelma... Pitääkö olla yhdistyksen jäsen vai mitä ihmettä pitäisi tehdä :/ mun salasanat ja käyttäjätunnuksetkaan ei toimi siellä....? Harmi kun asiattomat tunkeutuu tänne häiritsemään niin että pitää tehdä suojatummat sivut. ei mahda mitään...
Eipä toimi minullakaan, ei käy samat salasanat sinne kuin tänne. Valehteleeko mun silmät (ja muisti) vai onko koko kuvagalleria muuttanut hitusen ulkoasuaan?
On se jotenkin muuttunu, mm. ääkköset ei näy ja muita pieniä juttuja. Mut tosissaan, mulla on tunnukset erikseen sinne (kun on oma kuvakansio) mut sit se vaatii vielä jotain vahvistuskoodia..
Kuvagalleria on ainoastaan yhdistyksen jäsenille. Minä ainakin sain tunnukseni sinne nettivastaavalta, kun niitä muinoin pyysin. Keskustelupalstalle on eri salasana miulla...
Siis nyt voi enään vaan jäsenet kirjottaa kommentteja?
<br>Se onkin ikävää jos näin on, mä en meinaan oo jäsen. *byääh*
<br>No, toivotaan että keskustelupalsta pysyy ennallaan!
MariK, jäsenyys maksaa 11e koko perhe ja sillä pääsee tuffareille mukaan ja saa silium-lehden. Lisäksi tunnukset ja kuvatilaa galleriaan ei mikään huono sijoitus siis.
Se on siksi muutettu etteivät hölmöt pääsisi enään tuputtamaan siellä niitä aikuissivustojen osotteita >:/. Ehkä se joskus palaa taas ennalleen...
<br>
<br>Suosittelen myös jäsenyyttä. Se on kuitenkin aika halpa ja tukee samalla yhdistyksen toimintaakin
tjaa... Täytynee harkita, jospa vaikka liittyisikin! Mutta vanhemmilta pitää kysyä Onko kuitenkaan pakko olla tuffareilla jos ne on liian kaukana tai jotain muuta vastaavaa..?