Juu eiköhän tuo käy, viime varmistuksen saan vasta paikan päällä kun tiedän marsujen näyttelyn aikataulua. Mutta lupaan olla osastolla enemmänkin kuin tuon tunnin =)
Mun sunnuntaina oleminen on siis epävarmaa vieläkin. Pojilla on tosiaan silloin syysloma ja maalle lähteminen riippuu ilmoista. Mutta jos maisemissa ollaan tulen paikalle. Tosin kaksi tuntia saattaa olla liikaa Sulolle On enemmän puhisijatyyppiä...
Minäkin voisin tulla mukaan, ihan kumpana päivänä tahansa tai vaikka molempina. Ilman siiliä varmaankin kyllä, mutta jos vaan apuja ja extrasylejä vielä tarvitaan, niin tässä yksi innokas käsipari lisää.
Mä näillä näkymin tulen ilman siiliä, ellen saa kantovoimaa mukaan. Käsipaketissa ei paljoo siiliä kamoineen kiikutella Mutta mielelläni tuun paikalle kumminkin!
No voi hitsi! Meillä on töissä tuona viikonloppuna inventaario joten mä istunkin koko viikonlopun töissä Olisin niin mielelläni tullut pitkäkorvan kanssa esittäytymään. Höh, seuraavalla kerralla sitten.
...Tuota, Matildan ja Paten treffit taisivat onnistua (yli 90g paino noussut) joten en voi Matildaa messuille näillä näkymin tuoda..... 12-> päivää mahdolliseen H-hetkeen ja Matilda(-mamma) rakentaa kovasti pesää. Huomenna mennään eläinlääkäriin tarkistukseen.