Kirjoittaja mumisti » 17 Loka 2006, 20:10
Eli nyt aloitetaan alusta...
Olemme uusia siilistiä. Saimme oman pikku siili neidin lauantaina.
Kirjoittelin aikaisemmin tuonne esitelkää itsenne ketjuun.
Eli nyt meillä asuu sellainen pieni albiino siili, joka ristittiin Avaksi....Nimi tuli siitä, kun hänellä on punaiset silmät ja on jotenkin monsterimainen....Avahan on Lordin yksi jäsenistä...se nais puolinen.
Tämä neiti tuli oikeastaan yllätyksenä 10 vuotiaalle tyttärelleni...
No no yllätyksenä ja yllätyksenä...Siilin piti tulla meille vasta kuukauden päästä, mutta minäpä puuhailin kaikenlaista hänen selkänsä takana, ja siili neiti saatiinkin aikaisemmin.
Siinä mielessä se oli tyttärelle yllätys, että hän ei tiennyt, että siili tulee meille jo tässä vaiheessa. Hän oli partio leirillä, kun siili kotiutu meille.
Yllätys oli suuri, kun hän näki Avan.
Hän on niin hyvä hoitaja meidän pikkuiselle siilineidille, ettei parempaa voisi olla. Vaikka toki minä aikuisena otan kuitenkin vastuun tästä pienestä "äkäpussista"
Se miksi nimitän siili neitiämme äkäpussiksi, johtuu siitä, että neiti oli eilen erityisen pahalla tuulella.
Kun oli sylissä, niin puri puseroa...no kun siili oli sitten minun sylissäni, niin auh....hän nappas minun pikkurillistäni kiinni, eikä hellittänyt otettaan. Kyllä teki kipeää. Nyt on muistona turvonnut ja kipeä pikkurilli. No kai minä sen ansaitsinkin, kun väkisin sylissä pidin ja neitiä olisi kai vielä väsyttänytkin.
Siili saa olla tyttären huoneessa vapaana niin aina. Nyt hän on jo valinnut lempi oleskelu paikan...hän tykkää oleilla tytön kirjahyllyn takana. No hyvä ja rauhallinen paikkahan se onkin.
Minä vetäydyn hiukan enemmän taka-alalle tässä kirjoittelussa, koska tyttäreni tykkää kovasti kirjoittaa.
Toki olen kokoajan täällä taustalla ja samalla nimimerkillä täällä kirjoitellaan.