<strong>Hei ottakaa jotain siilitavaraa mukaan!</strong> Pöydälle pystyy laittamaan kivasti.
Mää otan kameran, jos muistan x)
Lappusia ja lippusia on tulosteltu, joten niistä ei tarvitse huolehtia.
Huh Ama on näköjään meidät pelastanut pulasta! Mulla meinas iskea ressi, paniikki ja ahdistus kun näin uutisen junien ruuhkautumisesta lentolakkojupakan takia. Äkkiä nettiin tilaamaan liput ettei jäädä paikkaa vaille! No, lemmikkivaunuun ei päästy mutta eiköhän tuo epeli sitten salakuljeteta paikalle...
Kiitos lauantain porukalle siitä, että Kare pääsi esittelemään siilejä pitkästä aikaa. Oli pojalle tosi tärkeä juttu =) Meidän Vertti-palloa kun ei juuri käsitellä...se on sellainen onnellinen erakko.
Kare oli se ihana pisamapoika? Meille saa tulla kyllä Taikaa lällyttämään, jos haluaa Ei meinannu muut päästä Jadeakaan ihailemaan, kun Kare olisi vaan sitä halunnut pitää
Hauskaa oli ja mielettömästi ihania eläimiä (mistä mä saan tarpeeks ison talon ja suostuvaisen miehen? )
Kiitos kaikille! Mut kyllä kaikki jostain syystä tunnisti helposti ;D
Tultiin juuri kotiin. Topi oli ihka poikki,painui heti nukkumaan.Pojalla oli raskas päivä kymmenestä-kolmeen.Onneksi sai välissä nukkua kun mamma kierteli messua. Huomen aamulla menijoille tiedoksi että tosiaan Siiliyhdistyksellä on vain yksi pöytä,mutta kun heiltä on kilpailu ohi niin voimme sitten ilta päivällä kyllä levittäytyä.Ihmisiä oli tosi paljon ja kiinnostuneita siileistä.Kivaa oli.
Meniskö joku ihana ihminen esittelemään mun puolesta aamulla sinne? mää en jaksa kyllä ennen kymmentä nousta sängystä.
Aamulaisille tiedoksi: meillä on vaan 1 pöytä käytössä, mutta myöhemmin kun gerbiilit lopettaa, niin voidaan levittäytyä.
Kivasti meni tänään, mutta väsyttää ihan pirusti.
Me päästään ehkä sittenki aamulla jo. Lempi tulee ehkä mukaan. 99 % varmuudella. Jos se on aamulla hirveen kärttynen niin sitte kyllä saa jäädä kotiin nukkumaan ja tullaan ilman. Mutta aamulla kuitenki päästään.
Kiitoksia kaikille! Oli kiva reissu ja kotiintuomisina monta elukkakuumetta. Kare oli ihan huippu ja asiansa osaava esittelijä Oli kiva nähdä uusia ja vanhoja siilejä ja siilistejä. Taisi olla eilinen Jadellekin hirmu rankka päivä, vielä kun illalla tuli kavereita kylään katsomaan siilejä. Tyttö nukahti ihan tuntemattoman syliin.