Kirjoittaja mumisti » 23 Loka 2006, 19:16
Kiva! Näin sitä saatiin meidän pikku Avalle lisää sukulaisia. Kiva tietää.
Tässä kun tätä rekisterikirjaa katson, niin onkin maininta, että isä on aprikoosi ja äiti albiino...on meidän Ava vauveliini perinyt äidin geenit tässä väri jutussa ainakin.
'Vaan enpä olisi ikinä uskonut miten nämä siilit voivat valloittaa aikuise ihmisen sydämmen.
Vaikka Ava on periaatteessa tyttäreni, niin olen vähintään yhtä innostunut meidän siili vauvasta kuin tyttäreni..
Avasta on alkanut tulla vähitelle ihan käsikesy, mutta ainut ongelma on vielä pureminen. Ava saatta olla ihan rauhassa kädessäni ja yks kaks hän nappaa sormesta kiinni.
No täältä sainkin vinkin, että suihkupullo vois olla oiva ratkaisu ongelmaan, niinpä olen ottanut suihkupullon ihan käytäntöön. Sen verran tuloksia on ainakin tullut, että aina kun Ava puree minua, niin suihkupullosta on tullut ja heti Ava on otteestaan irrottanut. Ava puree myös kangasta. Jos on frleece myssyssä kannettu syliin, niin tarraa kyllä takuu varmasti myssyyn kiinni. Silloinkin olen suihkupullon ottanut avukseni ja ihan sen takia, että ei kai siili voi ymmärtää tarraako hampaillaan ihoon vai fleeceen..
Teenköhän sitten ihan väärin, mutta otteesta on irrottanut .
Ava muuten heräilee ilalla jo 19-19.30m aikaan, ja sehän passaa meille, saa tytärkin viettää aikaa ilalla siilin kanssa ennen nukkumaan menoa. Vaan kun tytär jo nukkuu hiipii äiti tyttären huoneeseen seurailemaan Avan tekemisiä..
Ava on aina ns. vapaana. Koppi sillä on, mutta aina auki. Aluksi Ava tykkäs viettä rauhallisia hetkiä tyttäreni huoneessa olevan kirjahyllyn takana, mutta nyt hän on ominut sängyn alla olevan vuodevaatikkolaatikon, jossa on vanha petauspatja säilytyksessä...No mikäs sen ihanmpi ja lämpimämpi paikka.
mítähän kokeneet siilistit tuumaa siitä, ettei meidän tytöllä ole juoksupyörää?
Riittääkö liikunnaksi n. 8 neliön huone ja välillä muukin liki 100neliön asunto?
Tämä välillä tarkoittaa sitä, että aina kun ovi ei ole kunnolla kiinni, niin Ava käyttää tilaisuuden hyödyksi ja karkaa huoneesta. Olen jopa yöllä "saalistanut" Avaa omasta huoneestani, niinkuin tytytäreni on kirjoittanutkin. Ja viimeisin "karkaaminen" on lauantaina...
Katseltiin miljonääriä ja minä ja tyttäreni mietittiin, mikä ihmeen kolina keittiöstä kuuluu...No tuskin tarvii sanoa, sehän oli Ava.
Tällä hetkelläkin hän on olohuoneessa, möyryämässä tässä tietokonepöydän takana...